Μια εμπορεύσιμη πληροφορία ετοιμάζεται να συλλέγει από τα smartphone των χρηστών της υπηρεσίας της η Twitter Inc. Σύντομα, θα έχει στα χέρια του τις πρώτες λίστες των εφαρμογών τρίτων που χρησιμοποιεί κάθε χρήστης του Twitter. Έτσι, η εταιρεία φιλοδοξεί να κάνει καλύτερες προτάσεις «κομμένες και ραμμένες» στα μέτρα κάθε χρήστη, είτε αυτές αφορούν στις προτάσεις «ποιον να ακολουθήσετε», είτε σε διαφημιστικό υλικό από τα προβεβλημένα tweet.

Συγκεκριμένα, η υπηρεσία θα συλλέγει εκ προοιμίου την λίστα των app που έχει εγκαταστήσει ο χρήστης στο τηλέφωνο ή την ταμπλέτα του, ανεξαρτήτως πλατφόρμας. «Δεν συλλέγουμε τα δεδομένα των εφαρμογών», σημειώνει η εταιρεία.

Διαβάστε επίσης:

Από την λίστα των app, θα σχηματίζεται το επονομαζόμενο «app graph», ένα γράφημα των εφαρμογών κάθε χρήστη. «Εάν γνωρίζουμε τις εφαρμογές που χρησιμοποιείτε, θα μπορούμε να σας κάνουμε καλύτερες προτάσεις για άλλους λογαριασμούς στο Twitter (Who to follow), να επιλέγουμε καλύτερα τα tweet, τους λογαριασμούς ή άλλο περιεχόμενο που προσθέτουμε στην κεντρική σελίδα σας (timeline) και να σας στέλνουμε σχετικό προβεβλημένο περιεχόμενο», εξηγεί η εταιρεία στις σελίδες υποστήριξης.

Η επιλογή, που αφορά τους χρήστες των app του Twitter για iOS και Android, θα είναι ενεργοποιημένη όταν το app ανανεωθεί -κάτι που αναμένεται να συμβεί την πρώτη εβδομάδα του Δεκεμβρίου 2014. Οι χρήστες μπορούν να αποτρέψουν την συλλογή της λίστας των app που έχουν εγκαταστήσει στην συσκευή τους, μεταβαίνοντας στις Ρυθμίσεις, στις «άλλες» επιλογές («Other»), αφαιρώντας την δεδομένη συναίνεσή τους στην επιλογή «Tailor Twitter based on my apps».

Εντούτοις, οι χρήστες που έχουν ήδη απαγορεύσει στην υπηρεσία να προσαρμόζει την υπηρεσία με βάση άλλες επιλογές, δεν θα χρειαστεί να το κάνουν, καθώς η απόφαση αυτή θεωρήθηκε ότι επεκτείνεται και στην νέα μέθοδο στοχευμένης διαφήμισης και περιεχομένου στο δημοφιλές μέσο επικοινωνίας και κοινωνικής δικτύωσης.

In.gr Τεχνολογία