Porsche Panamera 2018: Οι κομψότερες περιπέτειες ενός τετράθυρου coupe
«Ομορφότερη», ελαφρύτερη πιο αποδοτική και πιο ευέλικτη υπόσχεται να είναι η νέα γενιά τoυ τετράθυρου coupe της Porsche με τη συνδρομή μιας νέας πλατφόρμας και μιας γκάμας κινητήρων, κατά πλειοψηφία, υπερτροφοδοτούμενων.
Η ανανεωμένη Panamera έχει ήδη πάρει τη θέση που της αντιστοιχεί στις αντιπροσωπείες της γερμανικής φίρμας, περιλαμβάνοντας στα νέα χαρακτηριστικά της και μια plug-in υβριδική έκδοση και πλέον, όπως αποδεικνύουν και οι λήψεις αντίστοιχων δοκιμαστικών πρωτοτύπων, η Porsche επικεντρώνεται στην εξέλιξη της νέας γενιάς της.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στην κορυφή της ατζέντας για την εξέλιξη της νέας γενιάς της Panamera θα βρεθεί ο σχεδιασμός ο οποίος αναμένεται να αντλήσει επιρροές από το Sport Turismo Concept που παρουσιάστηκε το 2012.
Ως προς τη σημασία που θα έχει η σχεδίαση στη νέα γενιά του τετράθυρου coupe αλλά και την κατεύθυνση αξίζει να αναφερθεί η πρόσφατη δήλωση του επικεφαλής της φίρμας Matthias Muller, o οποίος είπε ότι: «υπήρξαν κάποια λάθη –ως προς τη σχεδίαση- τα οποία θα βελτιώσουμε… συνολικά η σχεδίαση μπορεί να είναι πολύ καλύτερη».
Την άποψη του επικεφαλής της φίρμας φαίνεται να συμμερίζεται και ο υπεύθυνος για το σχεδιασμό των μοντέλων της Porsche, Michael Mauer ο οποίος δήλωσε: «Η νέα γενιά θα είναι αναγνωρίσιμη ως η νέα Panamera, αλλά και ταυτόχρονα, ως ένα νέο μοντέλο που αντικαθιστά το προηγούμενο. Θα δείχνει διαφορετική και θα έχει καλύτερη εμφάνιση, ωστόσο θα είναι άμεσα αναγνωρίσιμη ως η νέα Panamera”.
Έτσι η νέα Panamera αναμένεται να είναι πιο ριζοσπαστική όπως αφήνει να εννοηθεί ο ίδιος: «Προτιμώ πάντα να έχουμε αυτοκίνητα και προϊόντα που να δημιουργούν πόλωση, αντί να είναι απλά ΟΚ. Θεωρώ ότι αυτό είναι το χειρότερο για ένα προϊόν.
Σε ό,τι αφορά τον τρόπο που αυτό θα μεταφραστεί στα αισθητικά χαρακτηριστικά της Panamera, τα μέχρι τώρα στοιχεία, συντείνουν σε μια κομψότερη γραμμή οροφής, κεντρικά φωτιστικά σώματα από την 918 Spyder και πίσω φωτιστικά σώματα από το Sport Turismo Concept.
Ριζικές θα είναι οι αλλαγές και στο εσωτερικό, με τον αριθμό διακοπτών και κουμπιών να μειώνεται αισθητά προς όφελος περισσότερης εργονομίας ενώ στην κεντρική κονσόλα θα τοποθετηθούν οθόνες αφής όπως στην 918 Spyder.
Ανεξαρτήτως σχεδίασης, νέα θα είναι και η πλατφόρμα της Panamera καθώς η νέα γενιά θα φιλοξενηθεί στην νέα πλατφόρμα του ομίλου MSB. Η νέα πλατφόρμα θα αξιοποιηθεί από τη νέα γενιά του Audi A8 αλλά αυτή της Bentley Continental ενώ ευνοεί την εκτεταμένη χρήση ελαφρών υλικών.
Αυτό αναμένεται να κάνει τη νέα Panamera ελαφρύτερη και ταυτόχρονα πιο άκαμπτη, επιτρέποντας τον περιορισμό του βάρους της αρκετά πιο χαμηλά από τους δύο τόνους, με ό,τι αυτό σημαίνει για τα οδικά της χαρακτηριστικά.
Από τις επιλογές που θα προσφέρει δεν θα λείψει, φυσικά η plug-in υβριδική έκδοση η οποία, θα είναι βελτιωμένη προσφέροντας ακόμα περισσότερα από πλευράς ισχύος και οικονομίας.
Την υπόλοιπη γκάμα αναμένεται να πλαισιώσουν κατά πλειοψηφία turbo σύνολα, όπως ακριβώς συζητιέται και για την νέα γενιά της 911, με αποτέλεσμα αυξημένη σχέση ισχύος και οικονομίας.
Auto Express
- Κρήτη: Κινητοποίηση στο Ρέθυμνο από αγρότες και κτηνοτρόφους – Μοίρασαν κρεατόσουπα στους πολίτες
- Αηδία κι απόλαυση – Το ελβετικό τυρί που μυρίζει σαν βρώμικη κάλτσα και λατρεύεται τις γιορτές
- Πολλές ημερομηνίες, μία Πρωτοχρονιά – Πώς και πότε γιορτάζουν την αλλαγή του χρόνου ανά τον κόσμο
- Προπονητής Μπράιτον για Κωστούλα: «Είμαι ικανοποιημένος με την εξέλιξή του»
- Νέα Υόρκη: Ακραία χιονοθύελλα «σαρώνει» την πόλη – Πάνω από 1.600 ακυρώσεις πτήσεων, προβλήματα στους δρόμους
- Ναυάγιο τουριστικού σκάφους στην Ινδονησία: Αγνοείται τετραμελής οικογένεια από την Ισπανία
