Η OTEAcademy γιόρτασε την παγκόσμια «Ημέρα Εμπειρίας Πελάτη», την Τρίτη 7 Οκτωβρίου, αναδεικνύοντας την σημασία και την αξία της θετικής και ολοκληρωμένης εμπειρίας του πελάτη.

Η OTEAcademy γιόρτασε την ημέρα του πελάτη μαζί με τους εκπαιδευόμενους και συνεργάτες που βρίσκονταν τη συγκεκριμένη ημέρα στις εγκαταστάσεις της, μοιράζοντας σε όλους δώρα με θέμα την εμπειρία πελατών.

Η OTEAcademy αντιπροσώπευσε για 2η συνεχή χρονιά τη χώρα μας στην παγκόσμια αυτή γιορτή. Η OTE academy είναι μέλος της CXPA (Customer Experience Professionals Association), του διεθνούς, μη κερδοσκοπικού οργανισμού αφιερωμένου στην εξέλιξη & την ανάπτυξη των καλύτερων πρακτικών διαχείρισης της εμπειρίας των πελατών καθώς και πιστοποιημένη από το Academy of Excellence.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ