Νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες από την Τράπεζα Πειραιώς
Τη δυνατότητας στους καταναλωτές να εκδίδουν ψηφιακά παράβολα χωρίς να χρησιμοποιήσουν το Taxisnet και παράλληλα να εξοφλούν με μετρητά τους λογαριασμούς τους σε εκατοντάδες σημεία δίνει πλέον η Τράπεζα Πειραιώς.
Τη δυνατότητας στους καταναλωτές να εκδίδουν ψηφιακά παράβολα χωρίς να χρησιμοποιήσουν το Taxisnet και παράλληλα να εξοφλούν με μετρητά τους λογαριασμούς τους σε εκατοντάδες σημεία δίνει πλέον η Τράπεζα Πειραιώς.
Η τράπεζα παρουσίασες δύο νέες υπηρεσίες, την e-Παράβολο και την easypay POINT φιλοδοξώντας να ενισχύσει τις ηλεκτρονικές συναλλαγές αλλά και να «σπρώξει» τους καταναλωτές στα εναλλακτικά δίκτυα, όπως τα ATM, το Web και το Mobile Banking.
Αναλυτικά, η υπηρεσία easypay POINT διευκολύνει τους καταναλωτές που θέλουν να πληρώσουν λογαριασμούς ΔΕΚΟ και άλλων φορέων σε σούπερ μάρκετ, καταστήματα ψιλικών, φαρμακεία και άλλες συνεργαζόμενες επιχειρήσεις. Μέσω της υπηρεσίας ο καταναλωτής πληρώνει με μετρητά και, μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα, παίρνει απόδειξη που επιβεβαιώνει την πληρωμή τους. Αντίστοιχα, για τους επιχειρηματίες, η υπηρεσία τους επιτρέπει να δέχονται πληρωμές χωρίς να υποχρεούνται να συνάψουν συμβάσεις με κάθε οργανισμό και να παρουσιάζουν τους λογαριασμούς. Μάλιστα, σταδιακά η γκάμα των συναλλαγών που θα πραγματοποιούνται μέσω της νέας υπηρεσίας θα αυξάνει, περιλαμβάνοντας πέραν των πληρωμών ΔΕΚΟ και άλλων λογαριασμών την πώληση χρονου κινητής τηλεφωνίας, την φόρτιση προπληρωμένων καρτών ακόμα και την αγορά ηλεκτρονικών εισιτηρίων.
Αντίστοιχα, η υπηρεσία e-Παράβολο επιτρέπει στους χρήστες της ηλεκτρονικής τραπεζικής της Πειραιώς να εκδώσουν και να πληρώσουν το παράβολο της επιλογής τους χρησιμοποιώντας τον υπολογιστή ή το κινητό τους τηλέφωνο. Η διαδικασία δεν απαιτεί προηγούμενη «επίσκεψη» στο Taxisnet ενώ –σύμφωνα με την τράπεζα- η έκδοση e-Παραβόλου θα είναι εφικτή και από όλα τα καταστήματα της Τράπεζας, τα μηχανήματα αυτόματων πληρωμών easypay Kiosks, το easypay mobile και τα easypay POINT.
Όπως ανέφερε ο Γενικός Διευθυντής Λιανικής Τραπεζικής κ. Σωτήρης Συρμακέζης, «η υπηρεσία easypay POINT εκφράζει τη στρατηγική της Τράπεζας Πειραιώς να βρίσκεται δίπλα στις καθημερινές ανάγκες των καταναλωτών και συνεργαζόμενων επιχειρήσεων. Αντίστοιχα, με το e-Παράβολο η Τράπεζα στηρίζει και ενισχύει τις δράσεις ηλεκτρονικής διακυβέρνησης που αναλαμβάνουν οι φορείς του Ελληνικού Δημοσίου, θεωρώντας ότι αυτές αποτελούν προϋπόθεση για τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της δημόσιας διοίκησης.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Hellenic Train: Διακόπηκαν τα δρομολόγια στο τμήμα Λάρισα – Λειανοκλάδι λόγω της υπερχείλισης του Ενιπέα
- Πασκουάλ για την Μπαρτσελόνα και το NBA Europe: «Είμαστε στην Euroleague»
- Μαλακάσα: Οδηγός χάνει τον έλεγχο και πέφτει πάνω στις προστατευτικές μπάρες και σε λεωφορείο
- Δολοφονία Καρυώτη: «Μου δώσανε φράγκα για να ομολογήσω» – Το ηχητικό που ανατρέπει την ομολογία στην υπόθεση
- Τσερνόμπιλ: Η προστατευτική κατασκευή δεν μπλοκάρει πλέον τη ραδιενέργεια οκτώ μήνες μετά το πλήγμα
- Κακοκαιρία Byron: Συναγερμός στη Λάρισα – Πλημμύρισαν τα πρώτα σπίτια από την υπερχείλιση του Ενιπέα
