Η XE και το αποδοτικότερο diesel μοτέρ στην ιστορία της Jaguar
Οι Βρετανοί δημοσιοποιούν -ακόμα λίγα- από τα χαρακτηριστικά της νέας γενιάς κινητήρων που θα εξοπλίσει την ΧΕ, εξασφαλίζοντας της, αρχική τιμή για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα 99 γρ./χλμ.
Καθώς η διεθνής γαλλική έκθεση όπου θα πραγματοποιήσει την επίσημη εκθεσιακή της πρεμιέρα η νέα ΧΕ, πλησιάζει, η Jaguar έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερα στοιχεία για το νέο diesel μοτέρ νέας γενιάς Ingenium το οποίο θα εξοπλίζει την νέα μικρότερη sedan πρόταση της βρετανικής φίρμας.
Ο νέος δίλιτρος τετρακύλινδρος αλουμινένιος κινητήρας πληροί τις προδιαγραφές Euro 6 και συστήνεται ως ο αποδοτικότερος κινητήρας diesel που κατασκευάστηκε ποτέ από την φίρμα.
Για την ακρίβεια, με την συνδρομή συστήματος μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων εξαγωγής, αναγωγικού καταλύτη και ενός ψυχόμενου συστήματος ανακυκλοφορίας καυσαερίων υπό χαμηλή πίεση, μεταξύ άλλων, ο δίλιτρος κινητήρας υπόσχεται, στην λιγότερη ισχυρή εκδοχή του, μια Jaguar χωρίς τέλη κυκλοφορίας, καθώς οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα περιορίζονται σε 99 γρ./χλμ και η τιμή μέσης κατανάλωσης καυσίμου σε 3,7 λίτρα/χλμ. .
Ο κινητήρας θα διατεθεί σε δύο εκδοχές ισχύος για την ΧΕ αποδίδοντας 163 ίππους και 380 Nm ροπής και 180 ίππους και 430 Nm ροπής στην ισχυρότερη εκδοχή του.
Την γκάμα της ΧΕ θα συμπληρώσουν ένας επίσης τετρακύλινδρος και δίλιτρος turbo βενζινοκινητήρας, ενώ την κορυφαία της έκδοση, την ΧΕ S, θα εξοπλίσει ένας V6 κινητήρας 3,0 λίτρων που αποδίδει 340 ίππους και 450 Nm ροπής.
auto.in.gr
- NBA: Πιθανή «μετακόμιση» στη Euroleague βλέπουν οι Αμερικανοί για το Νο2 στο draft του 2020
- Ακραία καιρικά φαινόμενα στην Ευρώπη – Οι καύσωνες και οι πλημμύρες που σημάδεψαν το 2025
- Ευρώ: H Βουλγαρία στο κατώφλι του ενιαίου νομίσματος
- Γιώργος Μαζωνάκης: «Φτάνει! Η υπομονή είναι αρετή»
- Η AfD ετοιμάζεται να αλλάξει τη Γερμανία
- Απαγορεύσεις, AI slop και chatbots που δοξάζουν τον Χίτλερ: Τα μεγαλύτερα σκάνδαλα στα social media φέτος
