Νέο ενδιαφέρον απέκτησε το Ράλλυ Φιλανδίας, καθώς η δυσλειτουργία στο σύστημα πέδησης που αντιμετώπισε ο J. Latvala εξανέμισε το προβάδισμα που είχε χτίσει ο Φιλανδός τις δύο προηγούμενες ημέρες του αγώνα.

Το πρόβλημα που προέκυψε από αυλάκι που είχε σχηματιστεί μετά το πρώτο πέρασμα των αυτοκινήτων από την ειδική διαδρομή Jukojarvi, ανάγκασε τον Νο2 οδηγό της εργοστασιακής ομάδας της Volkswagen να πραγματοποιήσει τρεις ειδικές διαδρομές χωρίς εμπρός δεξί φρένο.

Αν και ο J. Latvala κατάφερε να διατηρηθεί στην πρώτη θέση της κατάταξης, πίσω του και μάλιστα σε απόσταση μόλις 3,4 δευτερολέπτων βρέθηκε ο S. Ogier, επίσης με VW Polo.

«Δεν ήρθα εδώ για να χάσω τον αγώνα. Την αυριανή ημέρα θα παρθούν μεγάλα ρίσκα. Δεν με απασχολεί το πρωτάθλημα πια. Αυτό που μετράει τώρα είναι το Ράλλυ Φιλανδίας», δήλωσε ο J. Latvala μετά το τέλος της τρίτης ημέρας.

Πίσω από τους δύο οδηγούς της Volkswagen, o Κ. Μeeke με Citroen DS3 και ο A. Mikkelsen με VW Polo καταλαμβάνουν την τρίτη και τέταρτη θέση, αντιστοίχως.

Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει ο M. Hirvonen παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε με την ανάρτηση του Ford Fiesta της M-Sport.

H τέταρτη και τελευταία ημέρα του Ράλλυ Φιλανδίας περιλαμβάνει τρεις ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 36,6 χιλιομέτρων.

1. Jari-Matti Latvala VW 2h40m33.6s
2. Sebastien Ogier VW +3.4s
3. Kris Meeke Citroen +1m20.8s
4. Andreas Mikkelsen VW +2m14.4s
5. Mikko Hirvonen M-Sport Ford +3m36.6s
6. Hayden Paddon Hyundai +4m05.4s
7. Juho Hanninen Hyundai +4m47.2s
8. Elfyn Evans M-Sport Ford +8m33.1s
9. Craig Breen Kel-Tech Ford +10m49.8s
10. Henning Solberg Solberg Ford +12m56.6s

auto.in.gr