Audi S1 2014: Φονέας γιγάντων
Από το αποκλειστικά τετρακίνητο S1 των 231 ίππων δεν λείπει η ταχύτητα, έστω και αν αυτό δεν είναι αρκετό για του χαρίσει τον τίτλο του πιο διασκεδαστικού αυτοκινήτου της κατηγορίας του.
Luke Madden
Το Audi A1 αποτελούσε μέχρι σήμερα το μοναδικό μέλος της οικογενείας της Audi που δεν διέθετε στην γκάμα του έκδοση «S», αλλά αυτό πρόκειται να αλλάξει πολύ σύντομα, καθώς το S1 πρόκειται να λανσαριστεί μέσα στους επόμενους μήνες στις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές.
Ακολουθεί την παραδοσιακή φόρμουλα που καθιερώθηκε από τα πρώτo μοντέλo της Audi που έφερε το διακριτικό «S», το S2. Η εμφάνιση και το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης αποτελούν προαπαιτούμενα, παράλληλα με τις εντυπωσιακές επιδόσεις και την αιχμηρή οδική συμπεριφορά.
Με τον δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 231 ίππων, οι επιδόσεις δεν πρόκειται να σε απασχολήσουν. Βάζοντας στην εξίσωση και τη μετάδοση της κίνησης στους τέσσερις τροχούς, τότε δεν αποτελεί έκπληξη ότι διαδικασία της επιτάχυνσης από στάση στα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 5,8 δευτερόλεπτα – χρόνος που το κατατάσσει στην κορυφή της κατηγορίας του.
Ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων αποτελεί τη μοναδική για την ώρα επιλογή, η οποία ωστόσο δείχνει να ταιριάζει ιδανικά στο αυτοκίνητο, που πετάγεται μπροστά με κάθε πάτημα του δεξιού πεντάλ. Αυτού του είδους η δυναμική σε ένα αυτοκίνητο στο μέγεθος του Α1 αποτελεί πάντα μια πρόκληση.
Στη λειτουργία οδήγησης Efficiency ή Auto, το S1 δεν ακούγεται τόσο σαγηνευτικό, ωστόσο μόλις επιλέξεις μέσω του Drive Select τη λειτουργία Sport, o ήχος της εξάτμισης γίνεται πιο μπάσος.
Σε αυτή τη λειτουργία, τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ αποκτούν σκληρότερες ρυθμίσεις, προσφέροντας στο Audi ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια στις στροφές.
Αν έχεις οδηγήσει και άλλα μοντέλα της Audi, στην έκδοση «S», η εμπειρία με το S1 είναι αρκετά οικεία, προσφέροντας την αίσθηση της ανεξάντλητης πρόσφυσης και του κρατήματος.
Ακόμα και στο μέσο της στροφής, αν βυθίσεις με το πόδι σου το γκάζι, το S1 απλώς θα «σκάψει» την άσφαλτο, αποκτώντας έναν καταιγιστικό ρυθμό.
Σίγουρα δεν προσφέρει την πιο συμμετοχική εμπειρία, ωστόσο, δύσκολα θα υπάρξουν πιο γρήγορες προτάσεις από αυτό στην συγκεκριμένη κατηγορία.
Όπως στις περισσότερες εκδόσεις S των μοντέλων της Audi, θα πρέπει να συμβιβαστείς με την ποιότητα κύλισης, καθώς η ανάρτηση του S1 είναι αρκετά σκληρή.
Ευτυχώς, ο θάλαμος επιβατών ακολουθεί τα υψηλά στάνταρ της γερμανικής φίρμας, διαθέτοντας καλύτερη ποιότητα κατασκευής σε σύγκριση με προτάσεις αντίστοιχου μεγέθους αλλά και σε σχέση με μοντέλα ανώτερων κατηγοριών.
Εκτός των άλλων, το S1 διαθέτει μια ξεχωριστή προσωπικότητα, χάρη στα καθίσματα με το χαρακτηριστικό έμβλημα «S», τον κόκκινο διακόπτη της μίζας και το flat bottom, τριάκτινο τιμόνι.
Auto Express
- Brussels Signals ‘No More Studies Needed’ for Greece–Cyprus Power Link
- 35 χρόνια Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ: Γιορτή Γνώσης & Δημιουργίας
- Η ΚΝΕ για τα 17 χρόνια από τη δολοφονία Γρηγορόπουλου
- Μπράιτον: Εκτός για μήνες ο Τζίμας
- Οκτώ σκάφη προσδέθηκαν για πρώτη φορά ταυτόχρονα στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό
- Νέα Ζηλανδία: Ύστερα από αναμονή ημερών ανακτήθηκε αυγό Φαμπερζέ που είχε… καταπιεί κλέφτης
