Mercedes-Benz C-Class Estate 2015: Η Cημασία της πρακτικότητας
H επόμενη άφιξη στην γκάμα της νέας C-Class αναμένεται το φθινόπωρο και έχει πρακτική χροιά, ενώ αναμένεται να είναι ελκυστικότερη από ποτέ για πολλούς λόγους, μεταξύ των οποίων, και όσα αποτύπωσε το κλείστρο του φωτογραφικού φακού στις λιγότερο καμουφλαρισμένες, μέχρι στιγμής, εικόνες της.
Η πρακτικότερη έκδοση της οικείας, πλέον, νέας γενιάς C-Class προετοιμάζει την άφιξή της αφήνοντας το φωτογραφικό φακό να «περάσε» για ακόμα μία φορά πάνω από τις επιφάνειές της, οι οποίες απαλλάσσονται ολοένα και περισσότερο από το καμουφλάζ.
Εκτός από την ελκυστικότερη σχεδίαση, την περισσότερη από ποτέ, πολυτέλεια και τις τεχνολογικές καινοτομίες που φέρνει σαν «προίκα» από τη νέα γενιά της μεσαίας μπερλίνας των Γερμανών, η Estate έκδοση της C-Class θα βασίσει το στίγμα της στην προσφορά περισσότερης άνεσης και –φυσικά- πρακτικότητας.
Έτσι, τα επιπλέον 10 εκατοστά μήκους που έχει ήδη στη διάθεσή της Sedan αναμένεται να κεφαλαιοποιηθούν επιπλέον στην Estate, στοιχείο που θα ωθήσει τον όγκο του πορτ μπαγκάζ της πάνω από τα 500 λίτρα, με δεδομένο και ότι το αντίστοιχο μέγεθος της τετράθυρης C-Class ανέρχεται σε 480 λίτρα.
Ανεξαρτήτως της αύξησης των διαστάσεων, όπως και στην περίπτωση της τετράθυρης C-Class, η Estate θα είναι ελαφρύτερη από την προκάτοχό της, καθώς η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου η οποία θα φτάνει το 50% της κατασκευής της, θα περιορίσει το βάρος της, προσφέροντας σαφή πλεονεκτήματα τόσο σε ό,τι αφορά την οδική της συμπεριφορά όσο και την κατανάλωση καυσίμου.
Η γκάμα κινητήρων θα είναι κοινή με τις τετράθυρες εκδόσεις του μοντέλου και έτσι η γκάμα της C-Class Estate θα ξεκινά με κινητήρες βενζίνης και diesel χωρητικότητας 1,6 λίτρων.
Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι η νέα C-Class Estate δεν θα προσφέρεται και σε ισχυρότερες εκδόσεις βενζίνης και diesel, εκ των οποίων κάποιες θα διατίθενται και με το σύστημα τετρακίνησης 4Matic.
Τις προδιαγραφές και της Estate έκδοσης αναμένεται θα συμπληρώσουν όλοι οι τεχνολογικοί νεολογισμοί που έφερε η τετράθυρη έκδοση στο μοντέλο συμπεριλαμβανομένης της αερανάρτησης Airmatic και των αμέτρητων εξοπλιστικών επιλογών που θα μπορούσαν να μετατρέψουν οποιαδήποτε C-Class ανεξαρτήτως αμαξώματος σε μικρογραφία S-Class.
AUTOMEDIA
- «Μια φορά, πριν πεθάνω» – Δραματική έκκληση στη «Μέδουσα» Μέγκαν Μαρκλ από τον ακρωτηριασμένο πατέρα της – «Δεν επικοινώνησε»
- Λαμπαδηδρόμος στην Αθήνα o γιατρός που ανακάλυψε φάρμακο για τον καρκίνο και είναι μέτοχος των Lakers
- Μερική απασχόληση: Ποιες χώρες έχουν τα μεγαλύτερα ποσοστά στην Ευρώπη – Τι ισχύει για την Ελλάδα
- Πάνος Ρούτσι: Πώς έμαθε για τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη – Για αδιαφορία κατηγορεί την κυβέρνηση
- Κικίλιας: «Να ξυπνήσει η Ευρώπη, να ξανασχεδιαστούν πολιτικές» για τον πρωτογενή τομέα
- Ολυμπιακός: «Τρέλα» με Ελ Κααμπί στο αεροδρόμιο – Υπέγραψε memorabilia από τον τελικό του Conference League (vids)

