Μία πανίσχυρη έκδοση 300 ίππων είναι πιθανόν να αποκτήσει το Golf Varian, κρίνοντας από τις δοκιμές εξέλιξης που πραγματοποιεί το μικρομεσαίων διαστάσεων station wagon αυτή την περίοδο.

Το… σταθμευμένο Golf R Variant διακρίνεται για τους μεγαλύτερους τροχούς του, τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες αλλά και τις ακροβολισμένες, στο πίσω τμήμα, απολήξεις των εξατμίσεων.

Σε ενδεχόμενη παραγωγή του Golf R Variant, ο κινητήρας που θα το εξοπλίσει θα είναι ο τελευταίας γενιάς TSI χωρητικότητας 2,0 λίτρων, η μέγιστη ισχύς του οποίου θα αγγίζει τους 300 ίππους.

Τις εξεζητημένες προδιαγραφές του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα πρόκειται να ακολουθήσουν τόσο το σύστημα πέδησης όσο και οι ρυθμίσεις των αναρτήσεων.

Αντιστοίχως, η κίνηση θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού (Haldex 5ης γενιάς), ενώ το σύστημα μετάδοσης θα συμπληρώνει είτε ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων είτε ένα ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) με τον ίδιο αριθμό ταχυτήτων.

AUTOMEDIA