Η νέα γενιά της Χ1 συνελήφθη από το φωτογραφικό φακό σε ένα σπάνιο τετ α τετ με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της, επιτρέποντας μια κατ΄αντιπαράσταση διερεύνηση των νέων χαρακτηριστικών της.

Παρά το βαρύ καμουφλάζ είναι εμφανές ότι το νέο μοντέλο ακολουθεί μια εξελικτική λογική σε ό,τι αφορά τη σχεδίασή του διατηρώντας τα βασικά στοιχεία που συνιστούν τη σιλουέτα της γνωστής Χ1.

Πέρα από τις ορατές λεπτομέρειες, όπως η προτεταμένη γρίλια το πιο ανάγλυφο καπό, το spoiler πίσω και η διπλή εξάτμιση, η Χ1 δείχνει συνολικά και λίγο μεγαλύτερη από την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της, στοιχείο που αναμένεται να λειτουργήσει ευεργετικά ως προς την ευρυχωρία του θαλάμου, αλλά και τη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ.

Όπως και να έχει με τις αλλαγές στην εμφάνιση και στο θάλαμο επιβατών αυτό που θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι ότι, η νέα Χ1 θα έχει ως αφετηρία τη νέα εμπροσθοκίνητη πλατφόρμα των Βαυαρών, UKL, η οποία ήδη φιλοξενεί τη Σειρά 2 Active Tourer αλλά και το νέο ΜΙΝΙ Hatchback.

Αυτό, στην περίπτωση της Χ1, σημαίνει ότι οι απλές εκδόσεις της θα είναι δικίνητες με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς χωρίς, βέβαια, αυτό να συνεπάγεται ότι θα λείψουν οι εκδόσεις xDrive.

Από το νέο, μεσαίο πολυμορφικό της BMW αναμένεται να προέλθει και η γκάμα κινητήρων της Χ1. Ως αποτέλεσμα οι διαθέσιμες επιλογές θα ξεκινούν με τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρου και απόδοσης 136 ίππων. Ψηλότερα στην γκάμα αναμένεται ο τετρακύλινδρος δίλιτρος TwinPower Turbo σε εκδοχές ισχύος 184 και 231 ίππων, ενώ τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις θα εξοπλίζει ένα δίλιτρο diesel μοτέρ σε εκδοχές ισχύος 150 και 184 ίππων.

AUTOMEDIA