Ford Focus 2014: H άλλη… όψη ενός best-seller
Το Ford Focus ανανεώνεται υπακούοντας στις τελευταίες εξελίξεις του σχεδιαστικού κώδικά της φίρμας αλλά και εντάσσοντας στην γκάμα του δύο νέα μηχανικά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου τα οποία, υπόσχονται περισσότερη αποδοτικότητα.
Η «μπλε οβάλ» φίρμα αποκάλυψε την ανανεωμένη εκδοχή του Focus, η οποία και θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα της στην προσεχή διεθνή έκθεση της Γενεύης σε πεντάθυρη και estate έκδοση αμαξώματος με την προοπτική να διατεθεί πριν το δεύτερο εξάμηνο του 2014.
Ξεκινώντας από την εξωτερική του εμφάνιση το ανανεωμένο Focus αποκτά την νέα «όψη» των μοντέλων της φίρμας αποχαιρετώντας για πάντα τις τριγωνικές εισαγωγές αέρα και ενσωματώνοντας τη χαρακτηριστική γρίλια που θυμίζει λίγο Aston Martin.
Παράλληλα, τα πάλαι ποτέ στρογγυλά φώτα ομίχλης δίνουν τη θέση τους σε πιο παραλληλόγραμμα σώματα, συμπληρώνοντας την πιο αιχμηρή ανασχεδίαση των κεντρικών φωτιστικών σωμάτων, ενώ το ανανεωμένο παρουσιαστικό του μπροστινού τμήματος συμπληρώνει το νέο, ανάγλυφο καπό.
Στο πίσω τμήμα κυριαρχούν ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας και τα νέα φωτιστικά σώματα που συνδυαστικά και με τις ελαφρώς τροποποιημένες πλευρικές επιφάνειες, ολοκληρώνουν την ανανεωμένη εμφάνιση του δημοφιλούς μοντέλου.
Παράλληλα με τις αλλαγές στο εξωτερικό, το νέο Focus επωφελείται και από αναβαθμισμένα αμορτισέρ τα οποία αποκτούν δύο επιπλέον διαβαθμίσεις, ενώ σκληρότεροι είναι και οι ελαστικοί σύνδεσμοί, οι οποίοι υπόσχονται μια πιο δυναμική οδική συμπεριφορά.
Βελτιώσεις, τέλος, έχουν πραγματοποιηθεί και στο σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού το οποίο συνδυάζεται και με αναπρογραμματισμένο ESC.
Σε επίπεδο κινητήρων το ανανεωμένο Focus θα προσθέσει στην γκάμα του τον νέο EcoBoost 1,5 λίτρου σε εκδοχές ισχύος 150 ίππων και 180 ίππων, ενώ στους διαθέσιμους πετρελαιοκινητήρες προστίθεται και ένας νέος TDCi με χωρητικότητα επίσης 1,5 λίτρου με ισχύ 95 και 120 ίππων.
Την γκάμα βενζίνης θα συμπληρώσουν ο γνωστός βραβευμένος EcoBoost του 1,0 λίτρου σε εκδοχές ισχύος 100 και 125 ίππων και ο ατμοσφαιρικός ΤΙ-VCT των 1,6 λίτρων σε εκδόσεις 85, 105 και 125 ίππων.
Στους διαθέσιμους κινητήρες diesel θα συνεχίσουν να υφίστανται ο TDCi των 1,6 λίτρων με ισχύ 95 και 115 ίππων καθώς και ο δίλιτρος TDCi με 150 ίππους, ενώ δεν θα λείπει και η ηλεκτροκίνητη έκδοση.
Αναλόγως την έκδοση, το ανανεωμένο Focus θα διατίθεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε και έξι σχέσεων, ενώ το παρόν δίνει και το γνωστό αυτόματο έξι σχέσεων διπλού συμπλέκτη PowerShift.
Περνώντας στο εσωτερικό, ένα από τα πρώτα πράγματα που παρατηρεί κανείς είναι η αισθητή μείωση των διακοπτών, καθώς η Ford αποφάσισε να υιοθετήσει ένα πιο απλό και εργονομικό σχεδιασμό, σε συνδυασμό και με τις «παροχές» της νέας γενιάς του συστήματος infotainment, Sync 2, το οποίο συνοδεύεται από οθόνη αφής οχτώ ιντσών.
Πέρα από την πιο απλοποιημένη εικόνα του εσωτερικού, η Ford υπόσχεται την αναβάθμιση των υλικών και τη χρήση κομψότερων σχεδιαστικών στοιχείων, όπως οι γυαλιστερές μαύρες λεπτομέρειες που εναλλάσσονται αρμονικά με τα γκρι ματ στοιχεία.
Νέο είναι επίσης το τριάκτινο τιμόνι, ενώ βελτιωμένη επιστρέφει και η μόνωση του θαλάμου επιβατών, που συνδυαστικά με τις μεγαλύτερου πάχους γυάλινες επιφάνειες αναμένεται να προσφέρουν μια συνολικά πιο αθόρυβη και, κατ΄επέκταση, πιο άνετη εμπειρία οδήγησης.
auto.in.gr
- ΠΑΟΚ: Εκτός δράσης για ένα μήνα ο Μιχαηλίδης
- ΛΔ Κονγκό: Αμείωτοι οι βομβαρδισμοί παρά την ειρηνευτική συμφωνία – «Εκρήγνυνται πάνω από τα σπίτια»
- Η Κιμ Καρντάσιαν αποκαλύπτει τον λόγο για τον οποίο άλλαξε το όνομά της πριν από 18 χρόνια
- Πολιτική Προστασία: Σύσκεψη αύριο στα Μέγαρα για την καταγραφή ζημιών από τις πλημμύρες στη Δυτική Αττική
- Κλήρωση: Δείτε ποιοι είναι οι 12 όμιλοι του Μουντιάλ 2026 (pic)
- Μαρουάν Μπαργούτι: Η οικογένεια του ηγέτη της Φατάχ καταγγέλλει ότι υφίσταται βασανιστήρια στο Ισραήλ