«Dance More, Drink Slow»: Νέα παγκόσμια καμπάνια της Heineken για την υπεύθυνη κατανάλωση
Ο Armin Van Buuren, δημιούργησε ειδικά για την καμπάνια, ένα νέο μουσικό κομμάτι με τίτλο «SavemyNight» που αναμένεται να λατρέψουν οι φίλοι της ηλεκτρονικής μουσικής. Η κορύφωση της καμπάνιας πραγματοποιήθηκε με έναν πρωτότυπο τρόπο, σε club του Μαϊάμι, όπου κάτω από πραγματικές συνθήκες απέδειξε ότι η επιρροή του DJ -και στην προκειμένη περίπτωση του ArminVan Buuren- στη διασκέδαση του κοινού ήταν καθοριστική για να ξεσηκωθεί το κοινό και να χορέψει περισσότερο, με αποτέλεσμα την ηπιότερη κατανάλωση αλκοόλ.
Παρακολουθείστε το «TheExperiment» της Heineken εδώ: http://youtu.be/WRup4Xk7uKE.
Η νέα ενέργεια αποτελεί συνέχεια τηςεπιτυχημένης καμπάνιας «Sunrise» που ξεκίνησε το 2011 με ένα δυνατό μήνυμα: καταναλώνοντας αλκοόλ με μέτρο, ο «Manoftheworld» της Heineken διασκεδάζει με τους φίλους του για περισσότερη ώρα. Μόνο που τώρα, στο «Dance More, Drink Slow» η επικοινωνία περνάει στο επόμενο επίπεδο με όραμα να καλλιεργήσει ένα «κίνημα» υπέρ της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ.
Με αφορμή τη νέα καμπάνια της Heineken, ο Διευθυντής Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Μηνάς Μαυρικάκης, δήλωσε:
«Διαχρονικά η Heineken προσεγγίζει το ζήτημα της υπεύθυνης κατανάλωσης με τρόπο τέτοιο ώστε να μιλά τη γλώσσα του νεανικού ενήλικου κοινού, στο οποίο και απευθύνεται. Είμαστε πεπεισμένοι ότι η δύναμη της προτροπής είναι ισχυρότερη από αυτή της υπόδειξης. Με την καμπάνια «Dance More, Drink Slow», συναντάμε το κοινό ακριβώς εκεί που διασκεδάζει και, ενώνοντας τη φωνή μας με τον κορυφαίο παγκοσμίως DJ ArminVan Buuren, ενθαρρύνουμε τους νέους να απολαύσουν την βραδιά τους, με περισσότερο χορό και ηπιότερη κατανάλωση αλκοόλ.
Το μήνυμα φτάνει στο κοινό μας μέσα από το ξεσηκωτικό κομμάτι «SavemyNight», που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τη νέα καμπάνια της Heineken, αλλά και το «κοινωνικό πείραμα», με πρωταγωνιστές τους ίδιους τους καταναλωτές, που αποδεικνύει ότι η καλή μουσική είναι το κύριο συστατικό για μια βραδιά με πολύ χορό και απόλαυση αλκοόλ με μέτρο».
Ο, παγκόσμιας φήμης DJ, Armin van Buuren, σχετικά με τη συνεργασία του με την Heineken, ανέφερε: «Όταν παίζω μουσική μπροστά σε χιλιάδες άτομα, θέλω να απολαύσουν τη στιγμή και να το θυμούνται όταν τελειώσει η βραδιά. Αυτό προϋποθέτει υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ, ώστε η στιγμή να μην χαθεί. Ο λόγος για τον οποίο συνεργάστηκα με την Heineken στην καμπάνια «Dance More, Drink Slow» ήταν η μεγάλη ευκαιρία, αλλά παράλληλα και ευθύνη, που μας δόθηκε να προσεγγίσουμε καλύτερα το κοινό μας και να τους ενθαρρύνουμε να αλλάξουν στάση. Η υπεύθυνη κατανάλωση είναι ένα πολύ σημαντικό ζήτημα και η δημιουργία του μουσικού κομματιού «Savemy Night» είναι ένας μοναδικά πρωτοποριακός τρόπος να φτάσει το μήνυμα στους νέους ακριβώς τη στιγμή που διασκεδάζουν, χορεύοντας».
- «Toxic»: Ένας άντρας, μια γυναίκα, ένας θανατηφόρος ιός – Το ψυχολογικό θρίλερ έρχεται στο θέατρο Αργώ
- Κατώτατος μισθός: Προς νέα αύξηση κατά 40 ευρώ τον Απρίλιο του 2026
- «Ο Ναν μοιάζει να προσπαθεί να στείλει κόσμο στο νοσοκομείο»
- ClimateHub: Τα πιο ψυχρά και τα πιο θερμά Χριστούγεννα τα τελευταία 125 χρόνια
- Social media: Πως μας επηρεάζει η αποχή μιας εβδομάδας;
- «Πως ο Πάβλοβιτς επέλεξε την Εθνική Γερμανίας αντί της Σερβίας»