Audi TT 2015: Νέα γενιά MMI και ψηφιακός πίνακας οργάνων
Η επόμενη γενιά του δημοφιλούς coupe της γερμανικής φίρμας θα ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό της χάρη και στα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα infotainment, η χρήση των οποίων επιβεβαιώθηκε στην αμερικανική έκθεση CES.
Tom Phillips
Με αφορμή την παρουσία της στην έκθεση ηλεκτρονικών Concumer Electronic Show (CES) στο Las Vegas, η Audi επιβεβαιώνει την τοποθέτηση της νέας TFT οθόνης υψηλής ανάλυσης 12,3 ιντσών στην τρίτη γενιά του TT, που αναμένεται να κυκλοφορήσει προς τα τέλη του 2014.
Με τον τίτλο «Audi virtual cockpit» η συγκεκριμένη τεχνολογία εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο Quattro concept και διαθέτει δύο διαφορετικές λειτουργίες. Η μετάβαση από τη μία στην άλλη πραγματοποιείται με το πάτημα του κουμπιού «view» που βρίσκεται πάνω στο τιμόνι.
Επιλέγοντας την λειτουργία «Infotainment», στο κεντρικό σημείο της οθόνης απεικονίζονται οι ενδείξεις του συστήματος πλοήγησης, οι ραδιοφωνικοί σταθμοί, οι επαφές του τηλεφωνικού καταλόγου ή η πρόσβαση στο διαδίκτυο, με το ταχύμετρο και το στροφόμετρο να φαίνονται σε μικρότερο μέγεθος στα δύο άκρα της οθόνης.
Αντίθετα, επιλέγοντας την λειτουργία «Classic», το μεσαίο παράθυρο συρρικνώνεται και τα δύο ψηφιακά κυκλικά όργανα αποκτούν μέγεθος αντίστοιχο με εκείνο των συμβατικών οργάνων που υπάρχουν σήμερα στα μοντέλα της γερμανικής φίρμας.
Σύμφωνα με τον CEO της Audi Rupert Stadler ο συγκεκριμένος πίνακας οργάνων απεικονίζει τις πληροφορίες που επιλέγει ο οδηγός και αυτόματα παρουσιάζει τις πιο σχετικές, ανάλογα με το αν το αυτοκίνητο κινείται ή αν παραμένει ακινητοποιημένο στην κίνηση.
«Οι πληροφορίες εντοπίζονται εύκολα, οι φωνητικές λειτουργίες έχουν βελτιωθεί ενώ η συνολική απόδοση του συστήματος είναι εντυπωσιακή. Το μέλλον είναι σχεδόν εδώ» σχολίασε ο CEO της Audi ενώ το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Audi Ulrich Hackenberg επιβεβαίωσε ότι το επερχόμενο TT θα είναι το πρώτο μοντέλο της φίρμας στο οποίο θα τοποθετηθεί η νέα γενιά του συστήματος MMI.
Στα βασικότερα χαρακτηριστικά του περιλαμβάνονται ο πλήρης ανασχεδιασμός του μενού επιλογών ώστε το σύστημα να γίνει απλούστερο στη χρήση. Ο περιστροφικός επιλογέας θα διατηρηθεί σε συνδυασμό με μια επιφάνεια αφής που θα επιτρέπει την αποτελεσματικότερη αναγνώριση των κινήσεων του οδηγού.
Παράλληλα θα είναι εφικτή η αναγνώριση κινήσεων με περισσότερα δάχτυλα αλλά και η πραγματοποίηση zoom και scrolling όπως συμβαίνει στα smartphones.
Auto Express
- ΠΑΟΚ – Ολυμπιακός 1-3: Πήρε το ντέρμπι και έβαψε «ερυθρόλευκο» το League Cup
- «Ήταν βάρβαρα βασανιστήρια» – Φρικιαστικές μαρτυρίες επιζώντων από τις «θεραπείες» μεταστροφής
- Πολεμικό κλίμα καλλιεργεί το Μαξίμου με τους αγρότες: Τρακτέρ κινείται με την όπισθεν εναντίον ΜΑΤ – Βροχή δακρυγόνων
- Ωραίο το πουλόβερ σου – Μήπως είναι φτιαγμένο από μαλλί gay προβάτων;
- Γερμανία: Δια πυρός και σιδήρου ο Μερτς – Το αμφιλεγόμενο νομοσχέδιο που έθεσε σε δοκιμασία την κυβέρνηση
- Live streaming: Η κλήρωση του Μουντιάλ 2026
