Η βροχή έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη των κατατακτήριων δοκιμών, δεν επηρέασε όμως και τον Sebastian Vettel να κατακτήσει την pole position στον τελευταίο αγώνα της φετινής σεζόν. Δίπλα του στην πρώτη σειρά της εκκίνησης θα βρίσκεται ο Nico Rosberg.

H κατάσταση της πίστας πήγαινε από το κακό στο χειρότερο λόγω της βροχής. Λόγω της κεκλιμένης διαμόρφωσής της, σε κάποια σημεία το νερό έβρισκε διεξόδους διαφυγής, αλλά είχε συγκεντρωθεί σε διάφορα σημεία στις ευθείες.

Στο Q1 δεν υπήρξαν εκπλήξεις και μαζί με τις Caterham και Marussia, αποκλείστηκαν οι P. Maldonado και E. Gutierrez.

Στο Q2 η βροχή δυνάμωσε, οι χρόνοι ανέβηκαν και κανένας δεν γνώριζε ποιά ήταν η κατάλληλη στιγμή για να βγει στην πίστα και να κάνει χρόνο. Οι δύο McLaren υπολόγιζαν πως οι υγρές συνθήκες θα τις ευνοούσαν.

Όμως, ούτε ο J. Button, ούτε ο S. Perez κατάφεραν να πάρουν την πρόκριση. Μάλιστα, ο Μεξικανός προσπαθώντας να πάρει το καλύτερο που μπορούσε, είχε έξοδο και χτύπησε το μονοθέσιό του στον τοίχο, προκαλώντας το μεγάλη ζημιά.

Από τη συνέχεια αποκλείστηκαν και οι δύο Force India, όπως και ο Valttery Bottas. Προσπάθησε πολύ αλλά δεν τα κατάφερε και ο Heikki Kovalainen σε ρόλο guest star στην Lotus.

To Q3 ξεκίνησε με 20λεπτη καθυστέρηση. Οι αγωνονδίκες έκριναν ότι η κατάσταση έκρυβε κινδύνους και υπολόγισαν στην πρόγνωση που έκανε λόγο για εξασθένηση της βροχής στα επόμενα λεπτά.

Τελικά η διαδικασία ξεκίνησε με όντως βελτιωμένες συνθήκες. Όλοι οι πιλότοι έκαναν έναν γύρο και επέστρεψαν στα pits για να βάλουν την ενδιάμεση γόμα.

Ο S. Vettel στον πρώτο του γύρο ανέβηκε στην κορυφή και άγχωσε όλους τους υπόλοιπους. Ο Romain Grosjean έχανε πολύ χρόνο στο πρώτο τμήμα της πίστας, κέρδιζε στο τελευταίο αλλά ο συνολικός χρόνος του δεν του επέτρεπε να ελπίζει σε κάτι καλό.

Ο Nico Rosberg, που ήταν ο ταχύτερος σε όλη την περίοδο ελεύθερων δοκιμών, μάλλον προτίμησε να μην πιέσει περισσότερο ρισκάροντας κάποια έξοδο. Πήρε τη δεύτερη θέση με διαφορά πάνω από έξι δέκατα του δευτερολέπτου από τον παγκόσμιο πρωταθλητή.

Η βρεγμένη πίστα ευνόησε τη Ferrari και τον Fernando Alonso που θα εκκινήσει από τη δεύτερη σειρά του grid, έχοντας δίπλα του τον Mark Webber.

Ο Lewis Hamilton πριν από τις κατατακτήριες είχε αναφέρει αρκετά προβλήματα με το μονοθέσιό του. Ήταν πέμπτος και κατά 1,2 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον S. Vettel.

Την έβδομη και όγδοη θέση κατέλαβαν οι δύο Toro Rosso, που δυσκολεύτηκαν να πάρουν την πρόκριση στον τελικό.

Ο Felipe Massa στο Grand Prix της πατρίδας του θα εκκινήσει από την ένατη σειρά του grid και την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Nico Hulkenberg.

Grand Prix Βραζιλίας 2013: Αυτή είναι η σειρά εκκίνησης του αγώνα

Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά

1. Sebastian Vettel Red Bull 1:26.479
2. Nico Rosberg Mercedes 1:27.102 +0.623
3. Fernando Alonso Ferrari 1:27.539 +1.060
4. Mark Webber Red Bull 1:27.572 +1.093
5. Lewis Hamilton Mercedes 1:27.677 +1.198
6. Romain Grosjean Lotus 1:27.737 +1.258
7. Daniel Ricciardo Toro Rosso 1:28.052 +1.573
8. Jean-Eric Vergne Toro Rosso 1:28.081 +1.602
9. Felipe Massa Ferrari 1:28.109 +1.630
10. Nico Hulkenberg Sauber 1:29.582 +3.103
Q2
11. Heikki Kovalainen Lotus 1:27.456 +1.295
12. Paul di Resta Force India 1:27.798 +1.637
13. Valtteri Bottas Williams 1:27.954 +1.793
14. Sergio Perez McLaren 1:28.269 +2.108
15. Jenson Button McLaren 1:28.308 +2.147
16. Adrian Sutil Force India 1:28.586 +2.425
Q1
17. Pastor Maldonado Williams 1:27.367 +2.025
18. Esteban Gutierrez Sauber 1:27.445 +2.103
19. Charles Pic Caterham 1:27.843 +2.501
20. Giedo van der Garde Caterham 1:28.320 +2.978
21. Jules Bianchi Marussia 1:28.366 +3.024
22. Max Chilton Marussia 1:28.950 +3.608

auto.in.gr