Mercedes-Benz E 200 CGI Cabrio 2014: Προσιτή πολυτέλεια
Η παρουσία ενός υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 2,0 λίτρων πίσω από τις ανασχεδιασμένες επιφάνειες της E-Class, επαναφέρει στο τραπέζι των... διαπραγματεύσεων το ενδεχόμενο απόκτησης ενός premium, με όλη τη σημασία της λέξεως, soft top cabrio.
Γιάννης Αδάναλης
Καλώς ή κακώς, ακούγοντας για την Mercedes-Benz E-Class το πρώτο πράγμα που περνά από το μυαλό σου είναι ένα καθωσπρέπει sedan με διαστάσεις και προδιαγραφές που είτε ξεπερνούν κατά πολύ τις ανάγκες σου, είτε απέχουν από τις επιθυμίες σου.
Βέβαια από τη στιγμή που μιλάμε για ένα soft top cabrio, το οποίο μάλιστα βασίζεται στην coupe εκδοχή της ανασχεδιασμένης E-Class, τότε τα δεδομένα αλλάζουν.
Δεν είναι μόνο η παρουσία της υφασμάτινης οροφής εκείνη που κάνει τη διαφορά. Με μήκος που δεν ξεπερνά τα 4,698 μέτρα, το τετραθέσιο cabriolet δείχνει και είναι μια πιο θελκτική κατασκευή.
Τα ενιαία φωτιστικά σώματα του μπροστινού τμήματος ορίζουν σαφείς διαχωριστικές γραμμές από το πρόσφατο σχεδιαστικό παρελθόν του αυτοκινήτου, συμπαρασύροντας αρκετές από τις μεταλλικές ή μη επιφάνειες του αμαξώματος.
Αλλαγές εντοπίζονται και στο πίσω τμήμα της ανανεωμένης E-Class Cabrio, έστω και αν σε αυτή την περίπτωση οι παρεμβάσεις δεν έχουν πάρει την ίδια έκταση.
Με κεντρικό άξονα την κορυφαία ποιότητα κατασκευής, το εσωτερικό επενδύει περισσότερο στον αναβαθμισμένο, σε επίπεδο ασφάλειας, εξοπλισμό παρά στις λιγοστές, ούτως ή άλλως, αλλαγές που έχει να παρουσιάσει ο σχεδιασμός του.
Οι τέσσερις πραγματικές θέσεις του θαλάμου επιβατών της E-Class Cabrio εξακολουθούν να αποτελούν το ουσιαστικότερο πλεονέκτημα απέναντι στα roadsters του ανταγωνισμού αλλά και στα εναπομείναντα coupe cabrio της ευρωπαϊκής αγοράς.
Αντίστοιχο είναι και το παράδειγμα του χώρου αποσκευών, καθώς με 390 λίτρα καλύπτει τις μεταφορικές σου ανάγκες. Βέβαια, σε ενδεχόμενη αναδίπλωση της υφασμάτινης οροφής -διαδικασία που ολοκληρώνεται ακόμη και εν κινήσει σε λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα- το διαμέρισμα των αποσκευών περιορίζεται στα 300 λίτρα, την ίδια στιγμή που το μικρό «άνοιγμα» στερεί τη δυνατότητα φόρτωσης μεγάλων αντικειμένων.
Στην πραγματικότητα αυτός είναι και ο μοναδικός συμβιβασμός που θα κληθείς να αντιμετωπίσεις στο εσωτερικό της E-Class Cabrio, μιας και τα επίπεδα του θορύβου -χάρη στην εξαιρετική ηχομόνωση της οροφής- δεν απέχουν από την coupe έκδοση του αυτοκινήτου.
Ο μοναδικός, μέχρι να αφήσεις πίσω σου το κλεινόν άστυ -εκεί ο συνδυασμός του επτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου και του εξαιρετικού σε λειτουργία συστήματος start&stop δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης- αναζητώντας τη διαδρομή που θα αναδείξει τις πραγματικές αρετές του αυτοκινήτου.
Πριν ακόμη καταλήξεις σε ένα ασφαλές συμπέρασμα για το αν ο δίλιτρος, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας απόδοσης 184 ίππων μπορεί να θεωρηθεί αρκετός για τα 1.700 και πλέον κιλά του γερμανικού συνόλου, τα πρώτα δείγματα γραφής από το πλαίσιο της E 200 Cabrio οριοθετούν τις προσδοκίες σου.
Η αμεσότητα του συστήματος διεύθυνσης, οι δυναμικές ρυθμίσεις της ανάρτησης και η ικανότητά της να προσαρμόζεται στις συνθήκες κίνησης, δεν αρκούν ώστε να κρύψουν τις όποιες αδυναμίες προκύπτουν από την απουσία σταθερής οροφής, ούτε φυσικά και τον αυταρχισμό με τον οποίο εξακολουθεί να αντιμετωπίζει το ηλεκτρονικό σύστημα δυναμικής ευστάθειας ακόμη και την υποψία αποσταθεροποίησης του πίσω άξονα.
Αν στα παραπάνω προσθέσουμε τη διστακτικότητα που παρουσιάζει το αυτόματο κιβώτιο των επτά σχέσεων, τότε γίνεται απολύτως κατανοητό πως ο μόνος τρόπος να συμβιώσεις αρμονικά με την E 200 Cabriolet είναι να αποδεχτείς τον… chill out προσανατολισμό της και να προσαρμοστείς όσο το δυνατόν ταχύτερα σε αυτόν.
Υπό αυτές τις συνθήκες οι χρόνοι των επιδόσεων περνούν σε δεύτερη μοίρα, σε αντίθεση με τις τιμές της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, οι οποίες αναδεικνύουν ένα σαφώς πιο γήινο και πιο προσιτό προφίλ.
Με τη σειρά τους, οι τεχνολογίες που θα συναντήσεις είτε στον βασικό είτε στον προαιρετικό εξοπλισμό, όπως το σύστημα θέρμανσης αυχένα (AIRSCARF) και το σύστημα περιορισμού των στροβιλισμών του αέρα (AIRCAP), διαμορφώνουν μια πρόταση που μπορείς να απολαύσεις ακόμα και στην «καρδιά» του ήπιου ελληνικού χειμώνα.
auto.in.gr
- Συνάντηση Νετανιάχου-Τραμπ την Δευτέρα στη Φλόριντα – Συνομιλίες για τη δεύτερη φάση της εκεχειρίας στη Γάζα
- Τουρκία: Λεωφορείο έπεσε σε χαντάκι – Τρεις νεκροί και 10 τραυματίες
- Όταν οι προσωπικές φωτογραφίες ενός Ελβετού φωτογράφου από τον μήνα του μέλιτος προκάλεσαν σκάνδαλο
- Μπλε τιμολόγια: Ένα στα τέσσερα νοικοκυριά με σταθερές χρεώσεις στο ρεύμα
- Άρης: Πότε θα είναι διαθέσιμοι οι Αλφαρέλα και Μεντίλ
- Πέθανε η «Σούλα»: Η Χρυσούλα Αλευρίδου και οι οίκοι ανοχής που σημάδεψαν τη Λάρισα

