Οι κακές καιρικές συνθήκες άλλαξαν ριζικά την εξέλιξη του ιαπωνικού Grand Prix. Αφού ματαιώθηκαν όλες οι ελεύθερες δοκιμές λόγω της πυκνής ομίχλης που σκέπασε την περιοχή γύρω από την πίστα του Motegi, η διαδικασία τροποποιήθηκε με μια εκτεταμένης διάρκειας περίοδο κατατακτήριων δοκιμών, διάρκειας 75 λεπτών.

Ο J. Lorenzo ήταν σημαντικά ταχύτερος όλων και πήρε την pole position. Ο Μ. Marquez χωρίς να ρισκάρει πήρε τη δεύτερη θέση, ενώ με θεαματικό ρυθμό, ο N. Hayden ήταν τρίτος και θα βρίσκεται στην πρώτη σειρά του grid.

Η ομίχλη διαλύθηκε, ωστόσο η πρωινή βροχή που είχε πέσει ήταν πολύ δυνατή με αποτέλεσμα η πίστα να έχει πολύ νερό. Όλοι οι αναβάτες έκαναν τις προσπάθειές τους με τα ελαστικά βροχής της Bridgestone.

O J. Lorenzo από τους πρώτους του γύρους έδειξε ότι είναι το φαβορί. Κατάφερε να βελτιώσει αρκετά το χρόνο του και παρέμεινε ταχύτερος μέχρι το τέλος. Ο M. Marquez έμεινε αρκετή ώρα στο γκαράζ της Honda.

Επιχείρησε τις τελικές του προσπάθειες στο τελευταίο δεκάλεπτο. Έκανε καλό χρόνο, όμως μια έξοδος που είχε του στέρησε τη δυνατότητα να πετύχει κάτι καλύτερο και να απειλήσει το χρόνο του μεγάλου του αντιπάλου.

Το μειονέκτημα της Ducati στη στεγνή άσφαλτο έγινε πλεονέκτημα στη βρεγμένη και ο N. Hayden σίγουρος για τις δυνατότητές του έκανε τον τρίτο καλύτερο χρόνο.

Για λίγα χιλιοστά του δευτερολέπτου, ο D. Pedrosa δεν κατάφερε να εξασφαλίσει εκκίνηση από την πρώτη σειρά του grid. Θα βρίσκεται στη δεύτερη έχοντας δίπλα του τον V. Rossi που ξεκίνησε πολύ δυνατά αλλά έμεινε 1,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον team mate του, και τον A. Dovizioso που επίσης έδειξε ότι στο βρεγμένο η Ducati έχει περισσότερες δυνατότητες.

Ο A. Bautista δοκίμασε να βρει το όριο του κρατήματος της δορυφορικής Honda, έχοντας τελικά μια ανώδυνη πτώση. Έχασε αρκετό χρόνο μέχρι να επιστρέψει στο γκαράζ για να πάρει τη δεύτερη μοτοσικλέτα του και έτσι έμεινε στην έβδομη θέση.

Μέτριο ρυθμό είχε ο S. Bradl αφού ήταν πάνω από δύο δευτερόλεπτα πιο αργός από τον κορυφαίο χρόνο. Ο Aleix Espargaro πήρε μια άξια ένατη θέση αναλογικά με τις δυνατότητες της CRT μοτοσικλέτας του, ενώ την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Y. Hernandez.

Εκτός ρυθμού ήταν ο C. Crutchlow που έμεινε μόλις στην ενδέκατη θέση.

Οι μετεωρολογικές προβλέψεις κάνουν λόγ για στεγνό αγώνα την Κυριακή 27 Οκτωβρίου, αφήνοντας έτσι όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά για μεγάλες ανατροπές.

MotoGP – Ιαπωνία 2013: Αυτή είναι η σειρά εκκίνησης του αγώνα

Αναβάτης Μοτοσικλέτα Χρόνος Διαφορά

1 Jorge Lorenzo Yamaha 1:53.471
2 Marc Marquez Honda 1:54.129 +0.658
3 Nicky Hayden Ducati 1:54.539 +1.068
4 Dani Pedrosa Honda 1:54.542 +1.071
5 Valentino Rossi Yamaha 1:54.732 +1.261
6 Andrea Dovizioso Ducati 1:55.036 +1.565
7 Alvaro Bautista Honda 1:55.135 +1.664
8 Stefan Bradl Honda 1:55.610 +2.139
9 Aleix Espargaro ART 1:55.719 +2.248
10 Yonny Hernandex Ducati 1:55.998 +2.527
11 Cal Crutchlow Yamaha 1:56.058 +2.587
12 Katsuyuki Nakasuga Yamaha 1:56.125 +2.654
13 Bradley Smith Yamaha 1:57.114 +3.643
15 Andrea Iannone Ducati 1:57.347 +3.876
16 Danilo Petrucci Ioda-Suter 1:57.540 +4.069
17 Randy de Puniet ART 1:57.715 +4.244
18 Hiroshi Aoyama FTR 1:57.994 +4.523
19 Michael Laverty ART 1:58.540 +5.069
20 Luca Scassa ART 1:58.802 +5.331
21 Claudio Corti Kawasaki 1:59.617 +6.146
22 Hector Barbera FTR 1:59.646 +6.175
23 Damian Cudlin PBM 2:00.982 +7.511
Bryan Staring Honda 2:02.712 +9.241

auto.in.gr