Caterham AeroSeven Concept: Με άλλον αέρα
Πιστό στις παραδόσεις της φίρμας, αλλά ισορροπώντας λίγο καλύτερα ανάμεσα στον αγωνιστικό και τον "κανονικό" κόσμο, το νέο πρωτότυπο της βρετανικής φίρμας αποκαλύπτεται στη Σιγκαπούρη, δημιουργώντας τις πιο ευοίωνες προοπτικές για την έκδοση παραγωγής του.
Προσπερνώντας την πρόσφατη έκθεση της Φρανκφούρτης, η Caterham πιστή στην αγωνιστική της ιδιαιτερότητα, επέλεξε ως ιδανικό τόπο παρουσίασης του νέου της πρωτοτύπου, AeroSeven, την Σιγκαπούρη όπου αυτό το Σαββατοκύριακο φιλοξενείται το GP της F1.
To πρωτότυπο AeroSeven αποκαλύφθηκε στο περιθώριο των ελεύθερων δοκιμών του ασιατικού GP και αποτελεί ένα πρώτο δείγμα των φιλόδοξων σχεδίων επέκτασης των Βρετανών τα οποία, σε δεύτερο χρόνο, θα έχουν και γαλλική εκδοχή με τo Renault Alpine που αναμένεται το 2016.
Σε πρώτη φάση, ωστόσο, το AeroSeven, αποτελεί προπομπό ενός νέου μοντέλου της Caterham το οποίο θα παρουσιαστεί το φθινόπωρο του 2014.
Σε ό,τι αφορά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, αξίζει να σημειωθεί ότι, το AeroSeven είναι το πρώτο μοντέλο της φίρμας εδώ και περίπου μια εικοσαετία -μετά το Caterham 21 του 1994- στο οποίο οι επιφάνειες του αμαξώματος καλύπτουν πλήρως τους τροχούς.
Κάτω από τις επιφάνειες του εξολοκλήρου ανθρακονημάτινου αμαξώματος, βρίσκεται μια μεγεθυμένη εκδοχή του πλαισίου του γνωστού Seven CSR και κάπως έτσι, το AeroSeven διατηρεί τα στοιχεία που αποτελούν σήμα κατατεθέν του όπως, το μακρύ καπό και η θέση του «θαλάμου» πάνω από τον πίσω άξονα.
Με συνολικό βάρος περίπου 650 κιλών και τη συνδρομή ενός δίλιτρου κίνητρα της Ford με απόδοση 240 ίππους σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων το AeroSeven υπόσχεται να επιταχύνει από 0-100 χλμ. σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα.
Επίσης για πρώτη φορά, ένα μοντέλο της Caterham εξοπλίζεται με μια σειρά ηλεκτρονικών συστημάτων όπως το ηλεκτρονικό traction control, το launch control και το ABS με την υπογραφή της Bosch.
Ωστόσο, για τους παλιούς γνώριμους της φίρμας όλα τα παραπάνω ηλεκτρονικά συστήματα μπορούν να απενεργοποιηθούν πλήρως μέσω των σχετικών διακοπτών στο τιμόνι που, όπως και μια σειρά άλλων στοιχείων του AeroSeven, σχεδιάστηκε για να παραπέμπει σε μονοθέσιο της F1.
Εκτός από το αλά F1 τιμόνι όπου υπάρχει και ένας διακόπτης με την ένδειξη “Pit Lane Speed Limiter”, το cockpit του AeroSeven διαθέτει μια οθόνη όπου εμφανίζονται, ενδείξεις για τον κινητήρα, την επιλογή της σχέσης και το σύστημα πέδησης καθώς και το πρόγραμμα οδήγησης που έχει επιλεγεί. Για την ιστορία, το πρωτότυπο διαθέτει δύο προγράμματα, το «by default» Race και το Road το οποίο περιορίζει την ισχύ του κινητήρα.
auto.in.gr
- Χάνει το ματς με την ΑΕΚ ο Μορόν
- Μήπως με βίασαν και δεν το θυμάμαι; – Σοκάρουν οι αποκαλύψεις στη σειρά ντοκιμαντέρ για τον Diddy
- Θεσσαλονίκη: Σκηνές πανικού μετά την επίθεση με χημικά σε αγρότες στα «Πράσινα Φανάρια» – Δείτε βίντεο
- «Σε οικονομική ασφυξία οι δήμοι» – 24ωρη απεργία προκήρυξε η ΠΟΕ-ΟΤΑ
- Ανακαλείται μη ασφαλές τρόφιμο από τον ΕΦΕΤ
- Τα δεδομένα για τον Ντε Κολό – Το χαμηλό buy out και οι λεπτομέρειες του συμβολαίου του με τη Βιλερμπάν

