Ο τούρκος πρωθυπουργός είχε χαρακτηρίσει «μπελά» το twitter για το ρόλο που έπαιξε, ως πλατφόρμα ενημέρωσης, στο πρόσφατο κύμα διαδηλώσεων, αλλά φαίνεται ότι το κυβερνών AKP μαθαίνει: Σύμφωνα με την Wall Street Journal, το κόμμα στήνει ομάδα 6.000 εθελοντών, ως επί το πλείστον σχετικά νεαρών, για να προωθούν την εικόνα της κυβέρνησης σε facebook, twitter και άλλα social media και να την «υπερασπίζονται» σε επικρίσεις.

Η εφημερίδα επικαλείται δηλώσεις στελεχών του τουρκικού κυβερνώντος κόμματος. Σύμφωνα με τις αναφορές, μέλη του AKP με σχετική γνώση θα εκπαιδεύσουν τους 6.000 εθελοντές, με μαθήματα σε αίθουσες, για το πώς να γίνουν «αντιπρόσωποι στα social media».

Ο ρόλος της ομάδας, όπως αναφέρει πάντα η WSJ, θα είναι αφ’ενός να προωθεί την προσέγγιση του κυβερνώντος κόμματος, με συμβολή σε συζητήσεις στο Διαδίκτυο και ανάρτηση στοιχείων σε facebook, twitter, youtube και instagram, και να είναι σε «επιφυλακή» για αρνητικά σχόλια, τα οποία θα πρέπει να αντικρούει.

Τα ονόματα των μελών της ομάδας, διασκορπισμένα στην τουρκική επικράτεια, δεν θα δίνονται στη δημοσιότητα για να «προστατευτούν τα προσωπικά τους δεδομένα», ανέφερε στέλεχος που επικαλείται η εφημερίδα.

Η διασπορά των μελών, αναφέρεται, ακολουθεί τη συχνότητα χρήσης social media στη χώρα (οι περισσότεροι, 1.000, θα είναι στην Κωνσταντινούπολη). Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στέλεχος του AKP, η εκστρατεία δεν αφορά τις πρόσφατες διαδηλώσεις όσο την προετοιμασία για τις επικείμενες τοπικές εκλογές και, έπειτα, για τις γενικές εκλογές.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ