Νυχτερινή «τσάρκα» θα βγει ο Μουτζούρης, το τρενάκι του Πηλίου
Έτοιμος για μία μοναδική νυχτερινή βόλτα είναι ο Μουτζούρης, το τρενάκι του Πηλίου, το οποίο θα κυλήσει στις ράγες το βράδυ της Δευτέρας, με αφορμή τον εορτασμό της επετείου συμπλήρωσης 110 χρόνων της σιδηροδρομικής γραμμής Λεχώνια - Μηλιές (1903 - 2013). Οι 120 επιβάτες θα απολαύσουν συναυλία στις Μηλιές και θα επιστρέψουν με το τρενάκι στα Λεχώνια.
Spotlight
- Η ιστορία της Γαλλίδας που έμαθε να πιλοτάρει ελικόπτερο για να βγάλει τον άντρα της από τη φυλακή
- Ποια είναι η πραγματική κατάσταση στα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία;
- Καφές σε πιπεριά; Μία καφετέρια το τολμά και κερδίζει τις εντυπώσεις
- Επικό: Ο Καντίροφ κατηγορεί τον Μασκ ότι απενεργοποίησε το Tesla που του χάρισε
Έτοιμος για μία μοναδική νυχτερινή βόλτα είναι ο Μουτζούρης, το τρενάκι του Πηλίου, το οποίο θα κυλήσει στις ράγες το βράδυ της Δευτέρας, με αφορμή τον εορτασμό της επετείου συμπλήρωσης 110 χρόνων της σιδηροδρομικής γραμμής Λεχώνια – Μηλιές (1903 – 2013).
Συνολικά, 120 επιβάτες θα απολαύσουν τη νυχτερινή διαδρομή.
Το τρένο θα ξεκινήσει το ταξίδι του στις 18:00 το απόγευμα από τα Λεχώνια.
Ο «Μουτζούρης» θα καταλήξει στις Μηλιές, εκεί όπου έχει προγραμματιστεί συναυλία από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Μηλεών Γρηγόριος Κωνσταντάς.
Μετά τη συναυλία, γύρω στις 00:00 τα μεσάνυχτα, οι επιβάτες θα ξαναμπούν στο τρενάκι για να επιστρέψουν στην αφετηρία, απολαμβάνοντας τη βόλτα μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.
Η τιμή του εισιτηρίου του τρένου και της συναυλίας είναι πέντε ευρώ.
Το τρενάκι του Πηλίου έχει σημαδέψει την ιστορία του τόπου.
Έως το 1971 «σκαρφάλωνε» στο βουνό, μεταφέροντας ανθρώπους και εμπορεύματα και συνέβαλε στην ανάπτυξη της περιοχής.
Κατασκευαστής του ήταν ο Ιταλός μηχανικός Εβαρίστο Ντε Κίρικο, ο οποίος, χρησιμοποιώντας ντόπιους τεχνίτες, σχεδίασε μια από τις ωραιότερες σιδηροδρομικές γραμμές.
Μετά την κατάργησή του, το 1971, έγιναν προσπάθειες για την επαναλειτουργία του σαν (μουσειακού) τουριστικού σιδηροδρόμου σε ένα περιβάλλον ιδιαίτερης φυσικής ομορφιάς.
Έπειτα από σημαντικά έργα ανακατασκευής μέρους της υποδομής, μπήκε και πάλι σε λειτουργία το 1996.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Αυτοψία Λέκκα στο φαράγγι της Σαμαριάς – «Θα κάνουμε παρεμβάσεις αλλά δεν μπορεί να εξαλειφθεί ο κίνδυνος»
- «Ήθελα να είμαι 1,58 με καμπύλες»: Η Νικόλ Κίντμαν μιλάει για το bullying που δέχτηκε λόγω της εμφάνισής της
- Έτσι εξερράγησαν οι βομβητές και οι ασύρματοι της Χεζμπολάχ – Το πρώτο επίσημο πόρισμα
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις