Με μια νέα και βελτιωμένη σε κάθε επίπεδο εκδοχή του μοτέρ των 1,5 λίτρων θα είναι διαθέσιμο το Juke, προσφέροντας στις αντίστοιχες εκδόσεις περισσότερη ροπή, περισσότερη οικονομία αλλά και πιο πολιτισμένη λειτουργία.

Στην νέα έκτη αυτή γενιά του, ο δια χειρός Renault πετρελαιοκινητήρας αυξάνει τη διαθέσιμη ροπή κατά 20 Nm στα 260 Nm, με το 80% να είναι διαθέσιμο από τις 1.500 σ.α.λ.

Επιπλέον, διαθέτοντας de facto σύστημα Stop/Start σε συνδυασμό με μια σειρά άλλων βελτιώσεων στην αντλία λαδιού, περιορίζει την κατανάλωση καυσίμου από 4,8 λίτρα/100 χλμ. σε 4,2 λίτρα/100 χλμ. και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από 124 γραμμ./χλμ. στα 109 γραμμ./χλμ. καθιστώντας τις αντίστοιχες εκδόσεις του ιαπωνικού μοντέλου τις αποδοτικότερες της γκάμας.

Παρά την μεγαλύτερη αποδοτικότητα, ανέπαφα παραμένουν, το μέγεθος ισχύος των 110 ίππων αλλά και η επιτάχυνση των αντίστοιχων εκδόσεων του Juke από 0-100 χλμ./ωρα, μια διαδικασία που εξακολουθεί να απαιτεί 11,2 δευτερόλεπτα, ενώ το ίδιο ισχύει και για την μέγιστη ταχύτητα που παραμένει στα 175 χλμ./ώρα.

Παράλληλα με τις βελτιώσεις που ενισχύουν την αποδοτικότητα, μια σειρά από επιπλέον τροποποιήσεις τον κινητήρα αποσκοπούν στην μείωση του θορύβου προς όφελος μιας πιο πολιτισμένης λειτουργίας.

Αναβαθμισμένο είναι και το κιβώτιο, με τις αποστάσεις των σχέσεων να έχουν αλλάξει, για την καλύτερη αξιοποίηση της επιπλέον ροπής αλλά και τη βελτίωση της απόκρισης.

auto.in.gr