Η BMW ετοιμάζει το μοντέλο που θα διαδεχθεί την Σειρά 1 Μ Coupe, και το οποίο, σύμφωνα με τη νέα πολιτική ονομάτων της φίρμας, θα ονομαστεί Μ2 μιας και οι Βαυαροί έχουν καταλήξει στα διακριτικά «2» για τις Coupe και Cabrio εκδόσεις της Σειράς 1.

Όπως και να έχει με τους λόγους επιλογής του αριθμητικού ψηφίου του ονόματος της, η Μ2 θα είναι η κορυφαία έκδοση της προσεχώς νεοσύστατης γκάμας των βαυαρικών «2», διαθέτοντας όλη τη χάρη της M Division.

Αυτό σημαίνει ο “straight six” κινητήρας των 3,0 λίτρων που εξοπλίζει και την Μ135i και θα εξοπλίζει, προσεχώς, και την Μ235i με απόδοση 320 ίππους θα ανέβει στους 350 ίππους.

Επιπλέον σε αντίθεση με τις Μ135i και την επικείμενη Μ235i οι οποίες δεν θεωρούνται «αυθεντικές» Μ, η Μ2 θα ανήκει στο είδος με την πλήρη έννοια του όρου.

Έτσι, οι μηχανικοί της BMW έχουν ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία μείωσης του βάρους του αυτοκινήτου, με την υιοθέτηση ενός πιο σπαρτιατικού εσωτερικού και την εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων εντός αλλά και εκτός.

Διαφορετικό στην περίπτωση της Μ2 θα είναι και το διαφορικό καθώς η κορυφαία «δυάρ» αναμένεται να εξοπλίζεται με ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Αντίστοιχoυ προσανατολισμού θα είναι και η προσέγγιση στις αναρτήσεις οι οποίες θα μιμηθούν την 1Μ Coupe, αντί των υφιστάμενων ρυθμιζόμενων αμορτισέρ, τα οποία εξοπλίζουν την Μ135i με στόχο η Μ2 να αποτελεί μια σαφώς πιο προσανατολισμένη έκδοση επιδόσεων.

Επίσης, όπως ισχύει για όλες τις Μ, η Μ2 θα είναι και η ταχύτερη της γκάμας της. Έτσι, με δεδομένο το χαμηλότερο βάρος και την επιπλέον ισχύ του κινητήρα σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, ο χρόνος επιτάχυνσής της από 0-100 χλμ./ώρα θα περιοριστεί στα 4,6 δευτερόλεπτα, ένα μέγεθος ίσο με αυτό της μέχρι σήμερα γνωστής, Μ3 και το οποίο, θα χωρίζει κατά τουλάχιστον 3/10 του δευτερολέπτου την Μ2 από την αμέσως προηγούμενη έκδοση, Μ235i.

Αντιθέτως, ωστόσο, με αποκλειστικά χειροκίνητη έκδοση της Σειρά 1 Μ Coupe, η Μ2 αναμένεται να διατεθεί και με χειροκίνητο κιβώτιο αλλά και με το επτά σχέσεων, διπλού συμπλέκτη, κιβώτιο των Βαυαρών.

Σε επίπεδο εμφάνισης, αναμένονται όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά «σημάδια» των προτάσεων της Μ Division, με την Μ2 να διαθέτει μια πιο αιχμηρή αισθητική σε σχέση με την Μ235i.

Εκτός από το bodykit, διαφορές αναμένεται να υπάρχουν στις διαφορετικής σχεδίασης και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα καθώς και στις απολήξεις της εξάτμισης.

Όπως και να έχει η πρεμιέρα της Μ2 αναμένεται στις αρχές του 2015 με δεδομένο ότι η παρουσίαση των υπολοίπων εκδόσεων με τα διακριτικά Σειρά 2 θα έχει ολοκληρωθεί εντός του 2014 σύμφωνα με τον προγραμματισμό της BMW.

auto.in.gr