Ο φωτογραφικός συνέλαβε τις μέχρι τώρα πιο αποκαλυπτικές εικόνες της νέας γενιάς του ΜΙΝΙ Hatchback το οποίο, όσο πλησιάζει ο καιρός της παρουσίασης του τόσο απαλλάσσεται από το ενοχλητικό καμουφλάζ, προσφέροντας χρήσιμα συμπεράσματα για την όψη του.

Αυτή φαίνεται να φέρει επιρροές από το πρωτότυπο Rocketman που η φίρμα είχε παρουσιάσει στην έκθεση της Γενεύης το 2011 και το οποίο μπορεί να μην έφτασε ποτέ ως την παραγωγής ωστόσο θα αφήσει το σχεδιαστικό στίγμα του στη νέα γενιά του ρετρό μοντέλου.

Έτσι, το μπροστινό τμήμα του νέου ΜΙΝΙ Hatchback ξεχωρίζει για την μεγαλύτερη τραπεζοειδή γρίλια του, τα επίσης μεγαλύτερα φωτιστικά σώματα που έχουν και πιο έντονο περίγραμμα από χρώμιο.

Το καπό έχει λιγότερες καμπύλες και οδηγεί σε ένα περισσότερο επικλινές παρμπρίζ, ενώ στα στοιχεία του νέας γενιάς μπορεί να προστεθεί το διαφορετικού χρώματος τμήμα πίσω από τα μπροστινά φτερά οριοθετώντας τις πόρτες, όπως εμφανίστηκε στο Rocketman.

Πιο ανάγλυφα από το παρελθόν δείχνουν οι πλευρικές επιφάνειες του αμαξώματος, ενώ το παρόν και σε αυτή τη γενιά του Hatchback φαίνεται να δίνουν τα πλαστικά προστατευτικά στο κάτω τμήμα και στους θόλους.

Πιο κεκλιμένο δείχνει να είναι το πίσω μέρος και παρόλο που οι γυάλινες επιφάνειες μπροστά και πίσω δείχνουν να έχουν στενέψει, το ύψος τους φαίνεται να έχει αυξηθεί ακολουθώντας την αντίστοιχη τάση της οροφής που υπόσχεται περισσότερη ευρυχωρία καθ’ ύψος.

Σε ό,τι αφορά τις διαστάσεις του νέου μοντέλου, αναμένεται προκειμένου να εξασφαλίσουν περισσότερη ευρυχωρία στο θάλαμο επιβατών, να ξεπερνούν προς κάθε κατεύθυνση το μέγεθος της μέχρι σήμερα γνωστής γενιάς του MINI Hatchback οι οποίες είναι 3,723 μ. μήκος, 1,683 μ. πλάτος και 1,407 μ. ύψος.

Εκτός από τον περισσότερο διαθέσιμο χώρο, το άλλο γνωστό νέο στοιχεί στο εσωτερικό θα είναι… η απουσία του κεντρικά τοποθετημένου αναλογικού ταχύμετρου, το οποίο θα αντικατασταθεί από μια οθόνη που θα συνδέεται με το σύστημα infotainment. Ωστόσο, σύμφωνα με τις πληροφορίες η σχεδίαση της οθόνης αναμένεται να παραπέμπει στο χαρακτηριστικό “vintage” ταχύμετρο της ΜΙΝΙ.

Σε ό,τι αφορά τα στοιχεία που θα βρίσκονται κάτω από τις επιφάνειες του νέου MINI Hatchback, είναι γνωστό ότι η νέα γενιά του, θα είναι το πρώτο μοντέλο του βαυαρικού ομίλου που θα έχει ως αφετηρία την νέα και εμπροσθοκίνητη πλατφόρμα, UKL ενώ θα εξοπλιστεί με νέους τρικύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.

Το ΜΙΝΙ Hatchback αναμένεται να παρουσιαστεί στην έκθεση του Los Angeles το Νοέμβριο του 2013 για να περάσει στη συνέχεια στις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου της ΜΙΝΙ στην Οξφόρδη ενώ, σε δεύτερο χρόνο, θα κατασκευάζεται και στο ολλανδικό εργοστάσιο Nedcar.

Auto Express