Μετά από πλήθος κατασκοπικών λήψεων αρκετών από τις εκδόσεις της ανανεωμένης «5άρας», ήρθε και η στιγμή της ισχυρότερης εκδοχής της να «βγει» για δοκιμές εξέλιξης εν όψει της άφιξής της που αναμένεται εντός του 2014.

Κατά τα φαινόμενα και η M5 θα υιοθετήσει τις ίδιες -και εν μέρει γνωστές- σχεδιαστικές αλλαγές με την υπόλοιπη γκάμα της ανανεωμένης Σειράς 5, με εξαίρεση τον μπροστινό προφυλακτήρα.

Έτσι, ανασχεδιασμένα θα είναι τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, καθώς και ο πίσω προφυλακτήρας.

Αυτό που παραμένει άγνωστο μέχρι στιγμής είναι κατά πόσο θα υπάρξουν αλλαγές στα μηχανικά μέρη της Μ5 και αν θα μοιραστεί τις τροποποιήσεις που επιφυλάσσει η BMW για το σύστημα διεύθυνσης της Σειράς 5.

Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, στην καρδιά της πανίσχυρης βαυαρικής πρότασης θα εξακολουθήσει να βρίσκεται ο twin-turbo των 4,4 λίτρων με απόδοση 560 ίππων και 680 Nm ροπής, ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, θα υπάρχει η επιλογή του προαιρετικού πακέτου εξοπλισμού Competition Package, το οποίο θα προσθέτει στην ισχύ 15 επιπλέον ίππους, ενώ, μεταξύ άλλων, θα περιλαμβάνει μια -ακόμα- πιο sport ανάρτηση, τροχούς 20 ιντσών και πιο σκληροπυρηνικές ρυθμίσεις με την ενεργοποίηση του M Dynamic Mode.

AUTOMEDIA