Στη Lotus πιστεύουν ότι η αχίλλειος πτέρνα της Ε21 είναι το στήσιμό της με τη μέση γόμα των ελαστικών της Pirelli. Θεωρούν απαραίτητο ότι πρέπει να κατανοήσουν το ταχύτερο δυνατό τις ιδιότητες της συγκεκριμένης γόμας, ώστε να ρυθμίσουν κατάλληλα το μονοθέσιο και να δώσουν πλεονέκτημα στο Kimi Raikkonen για να διεκδικήσει τον τίτλο του πρωταθλητή.

Ο Φινλανδός απέχει μόλις 10 βαθμούς από τον πρωτοπόρο Sebastian Vettel, αλλά οι προσπάθειές του για νίκη, όπως αυτή στην Αυστραλία, βρίσκουν εμπόδιο τις πίσω θέσεις από τις οποίες εκκινεί σε κάθε αγώνα. Το μοναδικό φετινό Grand Prix στο οποίο είχε πλεονέκτημα ήταν στην Κίνα, εκκινώντας από τη δεύτερη θέση.

«Έχουμε θέμα με την ισορροπία του μονοθεσίου όταν χρησιμοποιούμε τη μέση γόμα» παραδέχτηκε ο επικεφαλής της Lotus, Eric Boullier, προσθέτοντας ότι «… στην Κίνα αυτό το πρόβλημα δεν επέτρεψε στους πιλότους μας να έχουν τη μέγιστη απόδοση, αφού το μονοθέσιο ήταν δύσκολο στην οδήγηση. Άρα πιθανότατα πρέπει να δώσουμε περισσότερη σημασία στο πως θα διαχειριστούμε τη μέση γόμα σε κρύες και ζεστές συνθήκες».

Στους τέσσερις αγώνες του φετινού πρωταθλήματος, στις κατατακτήριες δοκιμές χρησιμοποιήθηκε η μέση γόμα σε Μαλαισία και Μπαχρέιν, ενώ στην Αυστραλία τα μονοθέσια έτρεξαν με την πολύ μαλακή και στην Κίνα με τη μαλακή.

«Έχουμε πολύ καλύτερο μονοθέσιο σε σχέση με πέρυσι και επιπλέον σταθερότητα από τους πιλότους μας. Στους τέσσερις αγώνες, η Pirelli έχει δώσει και τους τέσσερις τύπους ελαστικών. Είναι ξεκάθαρο ότι η απόδοση του K. Raikkonen ήταν καλύτερη όπου η μέση γόμα δεν είχε καθοριστικό ρόλο στις κατατακτήριες δοκιμές» κατέληξε ο Eric Boullier.

Τα στατιστικά του Kimi Raikkonen

GP Αυστραλίας (πολύ μαλακή/μαλακή)
Κατατακτήριες: έβδομος
Τερματισμός: πρώτος

GP Μαλαισίας (μέση/σκληρή)
Κατατακτήριες: δέκατος
Τερματισμός: έβδομος

GP Κίνας (μαλακή/μέση)
Κατατακτήριες: δεύτερος
Τερματισμός: δεύτερος

GP Μπαχρέιν (μέση/σκληρή)
Κατατακτήριες: όγδοος
Τερματισμός: δεύτερος

auto.in.gr