Με σκληρή και μεσαία γόμα ταξιδεύει η Pirelli, στο GP του Μπαχρέιν
Η γρήγορη πτώση της απόδοσης της μαλακής γόμας, έχει προκαλέσει πονοκέφαλο στις ομάδες αλλά και αρνητικά σχόλια. Σε συνδυασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες στην πίστα του Μπαχρέιν αποφασίστηκε να μη χρησιμοποιηθούν εκεί ελαστικά μαλακής γόμας.
Η Pirelli, ο επίσημος προμηθευτής ελαστικών της Formula 1, ανακοίνωσε ότι δεν θα χρησιμοποιηθεί η μαλακή γόμα στο Grand Prix του Μπαχρέιν. Η απόφαση αυτή ήρθε μετά τα παράπονα σχετικά με την γρήγορη πτώση της απόδοσης του συγκεκριμένου τύπου ελαστικού.
Στο Grand Prix της Κίνας, κανένας πιλότος δεν κατάφερε να κάνει περισσότερους από επτά γύρους με τη μαλακή γόμα. Έτσι, στον αγώνα του Μπαχρέιν οι ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους τη σκληρή και μεσαία γόμα, όπως έγινε και στο Grand Prix της Μαλαισίας.
«Η πίστα του Μπαχρέιν είναι από τις πιο απαιτητικές λόγω των υψηλών θερμοκρασιών» ανέφερε ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery, προσθέτοντας ότι και σε αυτό τον αγώνα αναμένεται ότι οι ομάδες θα ακολουθήσουν στρατηγική τριών pit stop.
Σημειώνεται ότι στο Grand Prix του Μπαχρέιν το 2012, χρησιμοποιήθηκε η μαλακή και η μεσαία γόμα και εφαρμόστηκε στρατηγική τριών pit stop, ενώ νικητής ήταν ο Sebastian Vettel με Red Bull, τερματίζοντας 3,3 δευτερόλεπτα μπροστά από τον δεύτερο Kimi Raikkonen με Lotus.
auto.in.gr
- «Συμφωνία Γκρέμιο και Τετέ – Αποφασίζει ο Παναθηναϊκός»
- Γάζα: Ανασύρθηκαν 25 πτώματα, ανάμεσά τους και μιας Παλαιστίνιας δημοσιογράφου – Ερειπωμένες οι πόλεις
- Άρης Μουγκοπέτρος: Παραιτείται ο δικηγόρος του – Αναλαμβάνει την εν διαστάσει σύζυγό του
- Η Γέννηση του Ιησού δεν μοιάζει με χριστουγεννιάτικη κάρτα – Είναι μια ιστορία σφαγών, φόβου και προσφυγιάς
- Η συνεργασία μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου στο επίκεντρο της επικοινωνίας Γεραπετρίτη – Αμπντελάτι
- Το χιουμοριστικό challenge των Μουζακίτη και Μπότη: Ο εξυπνότερος, ο ομορφότερος και ο πιο… υπναράς


