Στο 0,2% διαμορφώθηκε ο πληθωρισμός τον Ιανουάριο
Στο 0,2% διαμορφώθηκε ο πληθωρισμός τον Ιανουάριο , από 0,8% το Δεκέμβριο και 2,3% τον Ιανουάριο 2012. Ο Γενικός Δείκτης κατά το μήνα Ιανουάριο 2013, σε σύγκριση με τον Δεκέμβριο 2012, παρουσίασε μείωση 1,4%, έναντι μείωσης 0,8% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του προηγούμενου έτους.
Στο 0,2% διαμορφώθηκε ο πληθωρισμός τον Ιανουάριο 2013, από 0,8% το Δεκέμβριο και 2,3% τον Ιανουάριο 2012.
Σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή από τη σύγκριση του Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή του μηνός Ιανουαρίου 2013, προς τον αντίστοιχο Δείκτη του Ιανουαρίου 2012, προκύπτει αύξηση 0,2%, έναντι αύξησης 2,3%, που σημειώθηκε κατά την ίδια σύγκριση του έτους 2012 προς το 2011.
Ο Γενικός Δείκτης κατά το μήνα Ιανουάριο 2013, σε σύγκριση με τον Δεκέμβριο 2012, παρουσίασε μείωση 1,4%, έναντι μείωσης 0,8% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του προηγούμενου έτους.
Ο μέσος δείκτης του δωδεκάμηνου Φεβρουαρίου 2012 – Ιανουαρίου 2013, σε σύγκριση προς τον ίδιο Δείκτη του δωδεκάμηνου Φεβρουαρίου 2011 – Ιανουαρίου 2012, παρουσίασε αύξηση 1,3%, έναντι αύξησης 3,1%, που σημειώθηκε κατά τα αντίστοιχα προηγούμενα δωδεκάμηνα.
Η μείωση του Γενικού Δείκτη Τιμών Καταναλωτή, κατά 1,4% το μήνα Ιανουάριο 2013, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Δεκεμβρίου 2012, προήλθε από τις ακόλουθες μεταβολές:
Από τις μειώσεις των δεικτών:
α) Κατά 15,2% της ομάδας «Ένδυση και υπόδηση», λόγω των γενικών χειμερινών εκπτώσεων.
β) Κατά 3,6% της ομάδας «Διαρκή αγαθά – Είδη νοικοκυριού και υπηρεσίες», λόγω των γενικών χειμερινώνεκπτώσεων.
γ) Κατά 0,7% της ομάδας «Υγεία», λόγω μείωσης, κυρίως, των τιμών των ιατρικών, οδοντιατρικών και παραιατρικών υπηρεσιών και των κλινικών.
δ) Κατά 1,3% της ομάδας «Επικοινωνίες», λόγω μείωσης, κυρίως, των τιμών των τηλεφωνικών υπηρεσιών.
ε) Κατά 0,4% της ομάδας « Αναψυχή – Πολιτιστικές δραστηριότητες», λόγω μείωσης, κυρίως, των τιμών του οπτικοακουστικού εξοπλισμού-υπολογιστές.
στ) Κατά 0,3% της ομάδας «Ξενοδοχεία – Καφέ -Εστιατόρια», λόγω μείωσης, κυρίως, των τιμών στα Εστιατόρια – Ζαχαροπλαστεία -Καφενεία.
ζ) Κατά 1,0% της ομάδας «Άλλα αγαθά και υπηρεσίες», λόγω μείωσης, κυρίως, των τιμών των ειδών ταξιδίου-λοιπών προσωπικών ειδών, εξαιτίας των γενικών χειμερινών εκπτώσεων.
Από τις αυξήσεις των δεικτών:
α) Κατά 0,6% της ομάδας «Διατροφή και μη αλκοολούχα ποτά», λόγω αύξησης, κυρίως, των τιμών στα λαχανικά νωπά και πατάτες νωπές. Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από την μείωση των τιμών στα φρούτα νωπά.
β) Κατά 1,8% της ομάδας «Αλκοολούχα ποτά και καπνός», λόγω αύξησης, κυρίως, των τιμών των τσιγάρων.
γ) Κατά 1,6% της ομάδας «Στέγαση», λόγω αύξησης, κυρίως, των τιμών του ηλεκτρισμού. Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από τη μείωση των τιμών στα ενοίκια κατοικιών.
δ) Κατά 0,1% της ομάδας «Μεταφορές», λόγω αύξησης, κυρίως, των τιμών στα καύσιμα αυτοκινήτου (βενζίνη) και στα εισιτήρια αεροπλάνων. Μέρος της αύξησης αυτής αντισταθμίστηκε από τη μείωση των τιμών των αυτοκινήτων.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- ΗΠΑ-Ρωσία: H σπάνια συμφωνία Μόσχας – Ουάσινγκτον σε θέματα παγκόσμιας πολιτικής και η «βόμβα» Τραμπ Τζούνιορ
- Kaspersky: Ωριμάζει η αγορά της κυβερνοασφάλειας – Πάνω από 9 στους 10 υιοθετούν λύση ασφαλείας
- Ηλεία: Έρευνες για τον εντοπισμό 63χρονου αγνοούμενου στα Κρέστενα – Εξαφανίστηκε από το απόγευμα του Σαββάτου
- Το 1924 ο Ιάκωβος Συρίγος ίδρυσε το ισόγειο κατάστημά του σε ένα διώροφο νεοκλασικό της οδού Πατησίων
- Νέα πυρά Μασκ κατά ΕΕ μετά το πρόστιμο στο X: Η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν είναι Δημοκρατία, αλλά γραφειοκρατία
- Λάρισα-Παναθηναϊκός 2-2: Ο Μλαντένοβιτς «κρέμασε» το Τριφύλλι
