Η δεύτερη ημέρα των χειμερινών δοκιμών στη Sepang ολοκληρώθηκε με τη βροχή να «κόβει» τη μονομαχία των Dani Pedrosa (Honda) και Jorge Lorenzo (Yamaha).

Περίπου μιάμιση ώρα πριν το τέλος του session μια καταιγίδα ανάγκασε τους αναβάτες να διακόψουν τα προγράμματά τους και να επιστρέψουν στα pit boxes.

Ο Dani Pedrosa ήταν πάλι ταχύτερος όλων με την Honda. Ο Ισπανός δούλεψε στις ρυθμίσεις (απόδοση και κατανάλωση) του κινητήρα ενώ πήρε και στοιχεία για τη φθορά και τη διάρκεια ζωής του.

Σκοπός του ήταν τα δεδομένα για να τηρήσει η ομάδα τον νέο κανονισμό των 5 κινητήρων ανά αναβάτη που ισχύει φέτος.

Εντυπωσιακός ήταν και πάλι ο Marc Marquez βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο την απόδοσή του. Ο Ισπανός ήταν ο τρίτος ταχύτερος αναβάτης που πέτυχε χρόνο στο «2:00» και δούλεψε στο set up της μοτοσυκλέτας.

Στη δεύτερη θέση, πολύ κοντά στον D. Pedrosa, ήταν ο Jorge Lorenzo (Yamaha). Ο πρωταθλητής του 2012 έκανε ρυθμίσεις στο νέο πλαίσιο της M1 με στόχο να μειώσει τους κραδασμούς.

Ο Valentino Rossi (Yamaha) συνέχισε να προσαρμόζεται πάνω στην Yamaha M1. Ο Ιταλός βελτίωσε κι άλλο την απόδοσή του. Ο «Doctor» όπως και ο J. Lorenzo έχει στη διάθεσή του μια M1 του 2012 και μια του 2013 για να μπορέσει να κάνει συγκρίσεις.

Πίσω από τον V. Rossi ο πρώτος αναβάτης ιδιωτικής ομάδας ήταν ο Cal Crutchlow (Yamaha Tech3).

Στην Ducati η κατάσταση βελτιώθηκε, ωστόσο οι εργοστασιακοί αναβάτες της είναι ακόμα αρκετά πίσω. Ο Nicky Hayden ήταν ένατος έχοντας πίσω του τον Andrea Dovizioso.

Ο Ben Spies οδήγησε περισσότερο και βρέθηκε στην 13η θέση, ενώ ο Andrea Iannone δεν έχει προσαρμοστεί ακόμη στη σέλα της Desmosedici.

Πρώτη CRT ήταν η Aprilia του Aleix Espargaro με τον Randy De Puniet να τον ακολουθεί από κοντά.

ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

1. Dani Pedrosa (Honda) 2:00,549”

2. Jorge Lorenzo (Yamaha) + 0,019”

3. Marc Marquez (Honda) + 0,254”

4. Valentino Rossi (Yamaha) + 0,489”

5. Cal Crutchlow (Tech 3 Yamaha) + 0,762”

6. Stefan Bradl (LCR Honda) + 0,820”

auto.in.gr