Σε συνέχεια της προηγούμενης αρχικής συμφωνίας τους, τον Μάιο 2012, οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες, επιβεβαίωσαν το αντικείμενο και το χρονοδιάγραμμα της συνεργασίας τους.

Ο λόγος φυσικά για το πισωκίνητο roadster της Alfa Romeο το οποίο θα έχει ως αφετηρία τη νέα γενιά του MX-5 και από το 2015 θα κατασκευάζεται μαζί με το ιαπωνικό roadster στο εργοστάσιο της φίρμας στη Hiroshima.

Παρά την κοινή αφετηρία και τόπο παραγωγής, τα δύο roadster, θα ακολουθήσουν εντελώς διαφορετικούς δρόμους σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση ακολουθώντας το καθένα πιστά τον αισθητικό κώδικα της φίρμας του, ενώ αντιστοίχως θα ισχύσει και για τους κινητήρες που θα τα εξοπλίζουν.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στη νέα ανακοίνωση των Mazda-Fiat θα πρόκειται για «δύο εντελώς διαφορετικά από σχεδιαστικής άποψης roadster, με ξεχωριστά χαρακτηριστικά, συνυφασμένα με την αισθητική ταυτότητα της κάθε φίρμας και με κίνηση στους πίσω τροχούς».

Πλην της μετάδοσης της κίνησης, οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες δεν δημοσιοποιούν περισσότερα στοιχεία που να αφορούν τα μηχανικά ή μη μέρη των μοντέλων τους.

Παρ΄όλα αυτά, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, η νέα γενιά του MX-5 θα είναι κατά περίπου 100 κιλά ελαφρύτερη και θα εξοπλίζεται με ένα υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 1,3 λίτρων με απόδοση που θα κινείται στο φάσμα των 200 ίππων. Παράλληλα, η Mazda έχει υποσχεθεί ότι θα προσφέρει πολλά περιθώρια εξατομίκευσης, για το νέο MX-5.

Σε ότι αφορά τον Ιταλό oμόλογό του, στόχος της Alfa Romeo είναι το νέο μοντέλο να δημιουργεί συνειρμούς σχεδιαστικούς και επί της ουσίας με την αρχετυπική μορφή της Duetto Spider η οποία πρωτοεμφανίστηκε το 1966 και έχει γραφτεί ανεξίτηλα στο μυαλό των Alfisti.

auto.in.gr