Τη διεύρυνση της γκάμας της νέας γενιάς του premium μικρομεσαίου της μοντέλου, με την προσθήκη της «hot» RS3 έκδοσής του αλλά και μίας plug-in υβριδικής εκδοχής του με τα διακριτικά e-tron από το 2014, σχεδιάζει η Audi.

Το RS3, σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες θα είναι τετρακίνητο και θα εξοπλίζεται με πεντακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα και θα αποδίδει περισσότερους από τους 340 ίππους του προκατόχου του. Αυτό σε συνδυασμό με τη νέα πλατφόρμα του μοντέλου και τις υπόλοιπες βελτιώσεις που εγγυώνται χαμηλότερο βάρος αναμένεται να αυξήσει αισθητά τις επιδόσεις της κορυφαίας έκδοσης του Α3.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες και με δεδομένο ότι η S3 έκδοση αποδίδει 300 ίππους, το RS3 αναμένεται να αγγίξει ένα μέγεθος πιο κοντά στους 400 ίππους.

Ωστόσο, η ισχυρότερη έκδοση του Α3, δεν θα είναι η μόνη επιπλέον και ως ένα βαθμό αναμενόμενη προσθήκη στην γκάμα του. Την έλευσή της θα επακολουθήσει μία plug-in hybrid έκδοση του A3 η οποία θα «φορέσει» τα διακριτικά e-tron και παρόλο που ακόμα δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες για το μηχανικό του σύνολο αναμένεται να κινηθεί στο ίδιο πλαίσιο με το ομώνυμο πρωτότυπο που παρουσιάστηκε το 2011 στην έκθεση της Σαγκάης.

Έτσι, το Α3 e-tron αναμένεται να συνδυάσει έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,4 λίτρων με τη λειτουργία ενός ηλεκτροκινητήρα που, συνδυαστικά, θα αποδίδουν περίπου 235 ίππους. Επίσης η ενέργεια από τις υδρόψυκτες μπαταρίες ιόντων λιθίου με τις οποίες θα εξοπλίζεται, αναμένεται να του εξασφαλίζουν ηλεκτρική αυτονομία 50 περίπου χλμ.

auto.in.gr