Με αντίπαλο τον εαυτό του και το… χρονόμετρο αγωνίζεται πια ο Sebastien Loeb, στο Ράλι Γαλλίας – Αλσατίας. Ακόμη και η τύχη έδειξε πως είναι με το μέρος του, όταν και οι δύο οδηγοί της Ford έκαναν σοβαρά λάθη, αφήνοντας τον άνετα πρώτο στη γενική κατάταξη

Το πιο δραματικό περιστατικό ήταν η αποχώρηση του Petter Solberg.Ο Νορβηγός κυνηγούσε τον Mikko Hirvonen (Citroen DS3 WRC) για την τρίτη θέση, όταν γλίστρησε, βγήκε από το δρόμο διέσχισε ένα αμπελώνα και χτύπησε μία κολώνα ηλεκτρικού ρεύματος.

Ο στύλος κατέρρευσε, ευτυχώς, χωρίς να τραυματιστούν οι θεατές αλλά και το πλήρωμα της Ford. Όμως το ατύχημα προκάλεσε διακοπή ρεύματος στην περιοχή.

Ο Jari-Matti Latvala (Ford Fiesta WRC) ξεκίνησε την ημέρα 13 δευτερόλεπτα πίσω από τον S. Loeb αλλά η διαφορά αυξήθηκε όταν έπεσε σε ένα μεγάλο χαντάκι στην 10η Ειδική «Pays d’Ormont». Ο Φινλανδός διόρθωσε το λάθος του κερδίζοντας τη διαδρομή «Pays de la Haute Bruche» μειώνοντας τη διαφορά στα 30″.

Το λάθος του J. M. Latvala σύντομα έδωσε στον M. Hirvonen τη δυνατότητα να πλησιάσει στη 2η θέση, όμως ο οδηγός της Ford βρήκε γρήγορα το ρυθμό του και είναι τώρα 19″πίσω του.

Αν και ο Thierry Neuville (Citroen DS3 WRC) πήρε το πρωί την τέταρτη θέση από τον Dani Sordo (Mini Cooper JCW), ενδέχεται να την χάσει αφού εκκρεμή ποινή σε βάρος του Βέλγου. Οι οργανωτές λένε πως ο T. Neuville άργησε να εμφανιστεί σε ένα σταθμό ελέγχου χρόνου.

Το ανατέλλων άστρο της Citroen, o Sebastien Chardonnet, έχασε τη θέση του στο top 10, όταν σταμάτησε για να βοηθήσει στο ατύχημα του Nasser Al-Attiyah, ο οποίος χτύπησε δύο θεατές.

Η ομάδα της Citroen ελπίζει πως οι οργανωτές θα διορθώσουν τον χρόνο του S. Chardonnet ώστε να επιστρέψει στην ένατη θέση.

Μένουν ακόμη 4 Ειδικές Διαδρομές για το τέλος του αγώνα.

auto.in.gr