Μετά την ανακοίνωση της περασμένης εβδομάδας (η οποία αφορούσε την αντικατάστασή του από τον Lewis Hamilton) ο M. Schumacher έδωσε συνέντευξη τύπου μαζί με την ομάδα στην Ιαπωνία. Σε αυτήν δήλωσε επίσημα πως σταματά μια καριέρα που διήρκεσε 21 χρόνια και περισσότερους από 300 αγώνες.

Μιλώντας για την απόφασή του, ο M. Schumacher δήλωσε: «Ένας από τους λόγους, που φεύγω, είναι χωρίς αμφιβολία ότι δεν έχουμε επιτύχει τους στόχους μας. Να δημιουργήσουμε ένα αυτοκίνητο ικανό να πάρει το πρωτάθλημα. Μπορώ όμως να είμαι πολύ χαρούμενος για τα συνολικά επιτεύγματα στην καριέρα μου».

«Στα τελευταία έξι χρόνια έχω μάθει πολλά για τον εαυτό μου. Για παράδειγμα, η αποδοχή της ήττας μπορεί να είναι δύσκολη. Από την άλλη είναι σίγουρα πιο διδακτική και εποικοδομητική από τη νίκη».

«Μερικές φορές έχανα την επαφή με κάποια πολύ σημαντικά πράγματα στη ζωή, ιδιαίτερα τα πρώτα χρόνια στην F1. Αλλά πάντα έκανα αυτό που ήθελα και μου άρεσε. Αυτό με έκανε να προχωρώ μπροστά και να ξεπερνώ τα εμπόδια».

«Πρέπει να ευχαριστήσω την Daimler- Benz, την Mercedes AMG GP, τους μηχανικούς της και όλους τους μηχανικούς, που δούλεψαν μαζί μου. Θέλω να τους ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη που έδειξαν όλα αυτά τα χρόνια σε εμένα. Επίσης ευχαριστώ όλους τους φίλους και τους συνεργάτες μου, που με υποστηρίζουν».

Ο M. Schumacher πρόσθεσε ότι είχε νιώσει να χάνει την ενέργεια και τον ενθουσιασμό του, όπως όταν εγκατέλειψε τη Ferrari και τους αγώνες για πρώτη φορά στα τέλη του 2006.

«Το σκέφτηκα για αρκετό διάστημα», είπε και πρόσθεσε: «Είχαμε μια τριετή συμφωνία, στην οποία κάποιες στιγμές προσπαθούσα σκληρά για να κρατήσω το κίνητρο και την ενέργεια μου».

«Είχα τις αμφιβολίες μου για αρκετό διάστημα για το αν είχα την ενέργεια να συνεχίσω. Το 2006 οι μπαταρίες μου είχαν αδειάσει, και τώρα είμαι στην… κόκκινη ζώνη. Δεν ξέρω αν υπάρχει χρόνος να τις επαναφορτίσω, αλλά ανυπομονώ να βρω πάλι την ελευθερία μου».

«Δεν έχω καμία πικρία με κανέναν».

Οι πρώτες πληροφορίες για τη συνέχεια της καριέρας του M. Schumacher, τον είχαν συνδέσει με την Sauber – Ferrari , όπου ο 43χρονος ξεκίνησε την καριέρα του στους αγώνες πρωτοτύπων όταν η Mercedes υποστήριζε την ελβετική ομάδα το 1990, αλλά τελικά αυτό δεν έγινε.

auto.in.gr