VW Golf VII GTI 2014: Ξαναγράφοντας την ιστορία
-Και- την πρωτότυπη εκδοχή της δημοφιλέστερης έκδοσης επιδόσεων του VW Golf θα παρουσιάσει η γερμανική φίρμα στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι που δείχνει σαν γερμανική απόβαση σε γαλλικό έδαφος.
Με την έβδομη γενιά του Golf να είναι ήδη διαθέσιμη προς παραγγελία στην αγορά της Γερμανίας, η VW αποφάσισε να επιταχύνει τις διαδικασίες, φέρνοντας στο Παρίσι, μαζί με τη συμβατική έκδοση του μικρομεσαίου της μοντέλου και την GTI σε μια κίνηση που δείχνει σαν γερμανική απόβαση σε γαλλικό έδαφος.
Αν και προς το παρόν η VW χαρακτηρίζει το GTI, concept, μια ματιά στις πρώτες εικόνες του αρκεί για να διαπιστώσει κανείς ότι η τελική του μορφή-έκδοση παραγωγής δεν μπορεί να απέχει πολύ από την έκδοση που η γερμανική φίρμα θα παρουσιάσει στη γαλλική έκθεση.
Ανεξαρτήτως των «παραδοσιακών» αισθητικών λεπτομερειών που θα κληθούν να διαχωρίσουν το GTI από τις συμβατικές εκδόσεις του γερμανικού μοντέλου, το «επίκεντρο» της έκδοσης θα αποτελέσει ένας δίλιτρος turbo TFSI κινητήρας με απόδοση 220 ίππων και 350 Nm ροπής. Παράλληλα, με τη δυνατότητα επιλογής ενός performance package που θα παράσχει η VW για το GTI η συνολική ισχύς θα φτάνει τους 230 ίππους.
Όσον αφορά τα επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου αναμένεται να κυμανθούν στην τιμή των 6,6 λίτρων/100 χλμ. ενώ σε επίπεδο επιδόσεων το Golf GΤΙ, σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, υπόσχεται να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,6 δευτερόλεπτα τη στιγμή που η τελική του ταχύτητα θα φτάνει τα 246 χλμ./ώρα.
Με την επιλογή του performance package οι αντίστοιχες τιμές διαμορφώνονται σε 6,5 δευτερόλεπτα όσον αφορά το sprint από 0-100 χλμ./ώρα και τα 250 χλμ./ώρα όσον αφορά την τελική ταχύτητα. Παράλληλα, για την περαιτέρω ενίσχυση της οδικής του συμπεριφοράς το Golf GTI διαθέτει σφιχτότερη ανάρτηση η οποία μειώενι κατά 1,5 εκ. την απόσταση του από το έδαφος ενώ αποκτά και κόκκινες δαγκάνες φρένων.
Σε επίπεδο σχεδίασης τo στυλιστικό στίγμα του GTI δίνουν εμβληματικές –πλέον- λεπτομέρειες όπως η κυψελοειδής γρίλια, τονισμένη από τη χαρακτηριστική κόκκινη γραμμή, το κλασικό μοτίβο στις ζάντες αλουμινίου όσον αφορά το εξωτερικό και στοιχεία όπως οι καρό επενδύσεις των καθισμάτων, οι κόκκινες ραφές, το πεπλατυσμένο στο κάτω τμήμα, τιμόνι, ο στρογγυλός επιλογέας ταχυτήτων και τα «μεταλλικά» πεντάλ .
Το προφίλ της έκδοσης συμπληρώνουν στοιχεία όπως τα LED φωτιστικά σώματα και οι απολήξεις της εξάτμισης από χρώμιο.
auto.in.gr
- Ο Δένδιας στο Υποβρύχιο «ΠΙΠΙΝΟΣ» – Παρακολούθησε βολή του νέου τύπου τορπίλης «SeaHake mod4»
- Άννα Φόνσου: «Τη Ζωζώ Σαπουντζάκη την πρόδωσαν τα πόδια της»
- Εξεταστική: Κόντρες για τις συλλήψεις στη Κρήτη και τα απειλητικά email στους βουλευτές της ΝΔ
- Ώρα μηδέν για Shein, Temu – Τι θα γίνει με τα μικροδέματα στην Ευρώπη
- Νέα Υόρκη: Αστυνομικός έσωσε μωρό που πνιγόταν στην άκρη αυτοκινητόδρομου
- Φως στο Τούνελ: Στα άδυτα τριών σκοτεινών υποθέσεων


