Τρεις ομάδες «μάχονταν» για 24 ώρες στη θρυλική διαδρομή του Le Mans: Η BMW MOTORRAD France Team Thevent με τους Sebastien Gimbert, Damian Cudlin, Erwan Nigon (BMW S1000RR), η SRC Kawasaki με τους Julien Da Costa, Gregory Leblanc, Freddy Foray και Olivier Four(Kawasaki I ZX 10 R) και η Suzuki Endurance Racing Team με αναβάτες τους Vincent Philippe, Anthony Delhalle και Takuya Tsuda (Suzuki GSXR).

Την pole position είχε η ομάδα της BMW όμως η μάχη για τη νίκη (αλλά και τον τίτλο) έγινε ανάμεσα στη SRC Kawasaki και την S. E. R. T. Suzuki, η οποία χρειαζόταν ένα τερματισμό στην πρώτη 5άδα για να κατακτήσει τον τίτλο.

Τελικά ήταν η ομάδα SRC Kawasaki η οποία συμπλήρωσε 844 γύρους (αριθμός ρεκόρ) στην πίστα του Le Mans κερδίζοντας για 3η φορά το θρυλικό αγώνα. H Kawasaki ZX10R και τα λάστιχα της Pirelli «συνεργάστηκαν» άψογα για 24 ώρες και η ομάδα πήρε τη νίκη.

Με ίδιους γύρους 844, αλλά 1’02» διαφορά στη 2η θέση τερμάτισε η ομάδα S.E.R.T. με την Suzuki GSX-R1000 (Vincent Philippe, Anthony Delhalle και Takuya Tsuda), οι οποίοι με αυτόν τον τερματισμό συμπλήρωσαν 128 βαθμούς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και κέρδισαν για 2η συνεχόμενη χρονιά τον τίτλο.

Στην τρίτη θέση του podium ανέβηκε η ομάδα BMW Motorrad France Thevent, που με τους Damian Cudlin, Erwan Nigon και Sebastien Gimbert προσπάθησε πολύ, αλλά τελικά η S1000RR έμεινε στους 840 γύρους.

Η Yamaha GMT 94 Michelin, με τους David Checa, Kenny Foray και Mathieu Lagrive, σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα με τον αδελφό του Carlos Checa στην Yamaha R1, με 1:38.562, αλλά τελικά έμεινε στην 4η θέση με 839 γύρους, κερδίζοντας παράλληλα με 98 βαθμούς την 3η θέση του Πρωταθλήματος.

auto.in.gr