Sebastien Loeb (Citroen DS3 WRC), Petter Solberg και Jari Matti Latvala (Ford Fiesta WRC) είναι οι τρεις πρώτοι της γενικής κατάταξης στην μέση του πρώτο σκέλους του ράλλυ Γερμανίας.

Παρά τις ολονύχτιες καταιγίδες οι Ειδικές Διαδρομές ήταν στεγνές και οι ομάδες πειραματίστηκαν με τις επιλογές των ελαστικών τους.

Οι τρεις πρώτες ειδικές διαδρομές ήταν υπόθεση του Γάλλου οδηγού της Citroen ο οποίος έφερε το DS3 στο service park πρώτη θέση. Ακολουθεί η επανάληψη των πρωινών ειδικών διαδρομών.

«Ήμουν προσεκτικός στα πρώτα περάσματα. Οι διαδρομές ήταν στεγνές αλλά όπου υπήρχε σκιά ήταν βρεγμένα. Δεν ήθελα να κάνω λάθος».

«Μόνο όταν ήταν στεγνά πίεσα περισσότερο αλλά ήταν δύσκολα. Προς το παρόν έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας ως το τέλος του αγώνα» δήλωσε ο Γάλλος.

Ο Petter Solberg ήταν δεύτερος στη γενική κατάταξη με το Ford Fiesta RS WRC, 13,1” πίσω από τον S. Loeb. «Είναι απλά ένα καλό ξεκίνημα. Πρέπει να βελτιώσουμε την απόδοσή μας.» Είπε ο P. Solberg.

Από την 3η θέση της γενικής κατάταξης ο Jari Matti Latvala, έκανε παράπονα πως οι ρυθμίσεις στο Fiesta ήταν πολύ μαλακές για τις συνθήκες. Μάλιστα ζήτησε από τους μηχανικούς να κάνουν πιο σκληρό το αυτοκίνητο στο service park.

Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Mikko Hirvonen (Citroen DS3 WRC) ο οποίος δεν μπορούσε να βρει το ρυθμό του. Ο Φινλανδός ήταν 5ος πίσω από τον οδηγό της Citroen Junior Team Thierry Neuville (είχε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων).

Το ντεμπούτο του Chris Atkinson με την ομάδα WRC MINI Portugal ξεκίνησε με ατυχίες. Τα δύο μπουκάλια νερού του πληρώματος έφυγαν από τη θέση τους και ο Αυστραλός έχασε πολύ χρόνο προσπαθώντας να αποφύγει να κυλήσουν κάτω από τα πεντάλ. Αντίθετα ο Dani Sordo είναι η κορυφαία συμμετοχή για την ομάδα MINI στην 6η θέση.

Άτυχος ήταν ο Mads Ostberg όταν «έχασε» τα φρένα του αυτοκινήτου και βγήκε από το δρόμο ενώ έξοδο είχαν και οι Ott Tanak και Evgeny Novikov (Ford Fiesta). Ο Ρώσος διέλυσε έναν από τους τροχούς του αυτοκινήτου.

Τέλος το Fiesta του Martin Prokop καταστράφηκε από πυρκαγιά η οποία ξέσπασε από άγνωστη αιτία.

auto.in.gr