Μπορεί να έχουν περάσει τρεις δεκαετίες από την ημέρα που η Porsche 917, με την υποστήριξη της Martini Racing, τερμάτισε στην πρώτη θέση του εικοσιτετράωρου αγώνα αντοχής του Le Mans, ωστόσο, κανείς δεν μπορεί να ξεχάσει -ακόμη και σήμερα- τις κυανέρυθρες λωρίδες της κατάλευκης 917.

Αυτή τη φορά, βέβαια, είναι η σειρά της υπό εξέλιξη 918 Spyder να «ντυθεί» στα «χρώματα του πολέμου» και να συνδέσει τις εξεζητημένες προδιαγραφές της με μία πλούσια αγωνιστική ιστορία.

Όπως όλα δείχνουν, η 918 Spyder θα αποτελέσει πολύ σύντομα την ισχυρότερη πρόταση παραγωγής της Porsche, καθώς συνδυάζοντας δύο ηλεκτροκινητήρες –έναν σε κάθε άξονα- με τον τοποθετημένο στο κέντρο V8 κινητήρα βενζίνης των 4,5 λίτρων, αποδίδει 770 ίππους.

Το ανθρακονημάτινο πλαίσιο-αμάξωμα, τα κεραμικής σύνθεσης δισκόφρενα, καθώς και οι ανεξάρτητες αναρτήσεις (διπλά ψαλίδια μπροστά-πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω), συμπληρώνουν τη λίστα των βασικών χαρακτηριστικών του.

Σύμφωνα με την Porsche η 918 Spyder επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,0 δευτερόλεπτα και η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 325 χλμ./ώρα. Παρά τις εκρηκτικές επιδόσεις, πάντως, η κατανάλωση καυσίμου δεν ξεπερνά τα τρία λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα τα 70 γρ./χλμ.

Μεταξύ άλλων η 918 Spyder θα μπορεί να καλύπτει έως και 25 χιλιόμετρα με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας, χάρη στις μπαταρίες ιόντων-λιθίου με τις οποίες εξοπλίζεται.

Αυτόν τον καιρό η 918 Spyder δοκιμάζεται στην πίστα του Nurburgring, «κυνηγώντας» στη θρυλική διαδρομή των 20,8 χιλιομέτρων έναν χρόνο κοντά στα 7 λεπτά και τα 22 δευτερόλεπτα.

auto.in.gr