Grand Prix Γερμανίας 2012 – Ελεύθερα Δοκιμαστικά: Ο J.Button και η βροχή
Με σποραδικές καταιγίδες ξεκίνησαν τα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά στην πίστα του Hockenheim με τον J. Button να είναι ο ταχύτερος.
Οι πρώτες ελεύθερες δοκιμές του Grand Prix Γερμανίας στο Hockenheim επηρεάστηκαν σημαντικά από τις ξαφνικές βροχοπτώσεις. Ο Jenson Button (McLaren Mercedes) ήταν ο ταχύτερος της πρώτης περιόδου (με χρόνο 1:16, 595”) καθώς κατάφερε και πέτυχε το χρόνο του πριν η βροχή αλλάξει τα δεδομένα.
Οι Lewis Hamilton (McLaren Mercedes) και Fernando Alonso (Ferrari) σημείωσαν τον 2ο και 3ο χρόνο αντίστοιχα (+ 0,498” και +0,775”) στα τελευταία λεπτά της περιόδου και αφού η βροχή είχε σταματήσει.
Οι οδηγοί, μόλις άναψε το πράσινο φως, βγήκαν για το installation lap ελέγχοντας τα συστήματα των μονοθεσίων τους. Αρκετές ήταν οι ομάδες (Caterham, Ferrari και McLaren) που είχαν φέρει αναβαθμισμένα αυτοκίνητα σε αυτό το Grand Prix.
Οι πιο ευκρινείς διαφορές ήταν της McLaren Mercedes, τα νέα sidepod και η πίσω πτέρυγα, ενώ στη Ferrari ήταν η νέα εμπρός αεροτομή της F2012.
Το πρώτο 20λεπτο της περιόδου ο J. Button (McLaren – Mercedes) ήταν ο ταχύτερος όλων έχοντας τη μεσαία γόμα της Pirelli στην MP4-27. Και ενώ όλα έδειχναν πως θα έχουμε μια γεμάτη περίοδο με πολλή δράση ξαφνικά λίγα λεπτά πριν την ολοκλήρωση του πρώτου ημιώρου ξεκίνησε μια μπόρα.
Η ένταση της όμως ήταν τέτοια που δεν επέτρεψε στους οδηγούς να οδηγήσουν με ασφάλεια με τα slick ελαστικά. Έτσι όλοι επέστρεψαν στα pit μέχρι να βελτιωθούν οι συνθήκες.
Ευτυχώς η μπόρα ήταν σύντομη και δεν χρειάστηκαν περισσότερα από 10 λεπτά για να ξεκινήσει και πάλι η δράση. Όμως ο καιρός είχε άλλη «απόψη» και η βροχή ξεκίνησε πάλι, κυρίως στο εξωτερικό κομμάτι της πίστας. Έτσι οι οδηγοί δεν μπορούσαν να πιέσουν στο όριο με αποτέλεσμα να περιοριστούν σε αεροδυναμικές δοκιμές των αναβαθμίσεων τους με πιο αργό ρυθμό.
Σχεδόν 20 λεπτά πριν την καρό σημαία, για μια ακόμα φορά, η βροχή έκανε την εμφάνισή της δυναμική. Το νερό που έπεσε ήταν πολύ για τα slick ελαστικά και λίγο για τα ενδιάμεσα, κάτι που ανάγκασε τις ομάδες να μείνουν στα pit.
Το τελευταίο 10λεπτο η δράση ξεκίνησε και πάλι με τους οδηγούς να βγαίνουν σχεδόν όλοι στην πίστα για τα τελευταία χιλιόμετρα της περιόδου. Το τελευταίο λεπτό της ο V. Bottas προκάλεσε την πρώτη κίτρινη σημαία της διαδικασίας καθώς έχασε τον έλεγχο της Williams. Η FW34 έπεσε με το πίσω μέρος στον προστατευτικό τοίχο από ελαστικά.
auto.in.gr
- Brussels Signals ‘No More Studies Needed’ for Greece–Cyprus Power Link
- 35 χρόνια Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ: Γιορτή Γνώσης & Δημιουργίας
- Η ΚΝΕ για τα 17 χρόνια από τη δολοφονία Γρηγορόπουλου
- Μπράιτον: Εκτός για μήνες ο Τζίμας
- Οκτώ σκάφη προσδέθηκαν για πρώτη φορά ταυτόχρονα στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό
- Νέα Ζηλανδία: Ύστερα από αναμονή ημερών ανακτήθηκε αυγό Φαμπερζέ που είχε… καταπιεί κλέφτης
