Mugello 2012 – Δοκιμές εξέλιξης: Ποιοι δοκίμασαν και τι δοκίμασαν στην Ιταλία
Διάλειμμα για ομάδες και αναβάτες του MotoGP στην πίστα του Mugello, όπου γίνονται δοκιμές εξέλιξης.
Λίγο πριν τους δύο αγώνες στις ΗΠΑ, 16 αναβάτες από τις ομάδες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP κάνουν δοκιμές εξέλιξης στην πίστα που φιλοξένησε τον 9ο αγώνα της χρονιάς. Το circuit του Mugello.
Οι δοκιμές ξεκίνησαν με πολύ καλούς χρόνους από τον Jorge Lorenzo. Ο νικητής του Ιταλικού Grand Prix τεστάρει αλλαγές στα ηλεκτρονικά και ρυθμίσεις, οι οποίες σκοπό έχουν να βελτιώσουν την κατανομή της δύναμης του κινητήρα στην έξοδο των στροφών.
Το βάρος του τεστ έχει «πέσει» όλο πάνω του αφού, ο B. Spies, συνεχίζει να ταλαιπωρείται από τροφική δηλητηρίαση.
Από την πλευρά της η Honda έχει φέρει δύο νέες μοτοσυκλέτες για τους Casey Stoner και Dani Pedrosa.
Εξωτερικά διαφέρουν ελάχιστα αυτές που οδηγούν οι δύο αναβάτες τώρα. Οι διαφορές εντοπίζονται στο πάνω μέρος του πλαισίου. Σύμωνα με όσα ανακοίνωσε το HRC αυτά είναι τα δίκυκλα (RC213V) τα οποία θα οδηγούν οι εργοστασιακοί αναβάτες της Honda το 2013.
Οι πρώτες επαφές γίνονται για να προσαρμοστούν οι μοτοσυκλέτες στα νέα ελαστικά της Bridgestone. Παράλληλα οι C. Stoner και D. Pedrosa θα προσπαθήσουν να δοκιμάσουν λύσεις για να εξαλείψουν το φαινόμενο των δονήσεων των τροχών, στις μοτοσικλέτες που οδηγούν τώρα.
H Ducati από την πλευρά της (προς το παρόν) έχει στην πίστα τον Franco Battaini, με την αναβαθμισμένη μοτοσυκλέτα.
Η ανανεωμένη Ducati έχει εντελώς διαφορετικό σχήμα στο ρεζερβουάρ. Στο δεύτερο session θα την οδηγήσουν οι N. Hayden και V. Rossi, οι οποίοι ξεκίνησαν δοκιμάζοντας λύσεις στις GP12.
Το δίκυκλο, που οδήγησε ο F. Bttaini έχει νέο κινητήρα (για βελτίωση στον τρόπο απόδοσης της δύναμης ώστε να μην φθείρεται το πίσω λάστιχο, αλλά και διαφορετική κατανομή βάρους στο πλαίσιο ώστε να μην εμφανιστεί ξανά το φαινόμενο της υποστροφής.
Οι ιδιωτικές ομάδες δουλεύουν πάνω στα set ups για τους επόμενους αγώνες.
Στην ενημέρωση των δημοσιογράφων, ανακοινώθηκε πως η BMW Italia αναλαμβάνει την ευθύνη προετοιμασίας της ομάδας της BMW στο πρωτάθλημα των Superbikes του 2013. Μόνο οι κινητήρες θα κατασκευάζονται και θα βελτιώνονται στο Μόναχο.
Πολλοί είδαν αυτήν την κίνηση ως ξεκίνημα της Γερμανικής εταιρίας για την είσοδό της στα MotoGP. Οι ιθύνοντες της BMW πάντως υπολογίζουν να κάνουν την κίνησή τους όχι πριν το 2014 ή το 2015.
Πάντως το κόστος δεν φαίνεται να είναι το πρόβλημα αφού η BMW ξοδεύει για τα SBK όσα η Yamaha για τα MotoGP.
ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ
1. Jorge Lorenzo (Yamaha) 1:47.736»
2. Casey Stoner (Honda) + 0,064»
3. Dani Pedrosa (Honda) + 0,572»
4. Andrea Dovizioso (Yamaha ) + 1,030»
5. Cal Crutchlow (Yamaha) + 1,170»
6. Nicky Hayden (Ducati) + 1,219»
7. Stefan Bradl (Honda) + 1,281»
8. Valentino Rossi (Ducati) + 1,505»
9. Alvaro Bautista (Honda) + 1,697»
10. Hector Barbera (Ducati) + 2,26»
auto.in.gr
- Θεσσαλονίκη: Χημικά και πάλι κατά των αγροτών από την αστυνομία
- EE: Σύγκρουση για τα παγωμένα ρωσικά περιουσιακά στοιχεία – Η στάση του Βελγίου, πολιορκητικός κριός ο Μερτς
- ΓΣΕΕ: Τι ισχύει για τους εργαζόμενους σε συνθήκες κακοκαιρίας
- Μάικλ Κέιν: Εμφανίστηκε σε αμαξίδιο για βράβευση του και συγκίνησε το κοινό
- Τρομερές καταστάσεις στην Παρτιζάν: Ο κόσμος φώναζε «Ομπράντοβιτς» και… ξενέρωσε τον Ουάσινγκτον που έφυγε (vid)
- Δίκη Βαλυράκη: Μάρτυρας κατέθεσε στη δίκη ότι είδε να χτυπούν με κοντάρι τον πρώην υπουργό

