Μετά τις οικονομικού χαρακτήρα περιπέτειες που ανέβαλαν αρκετές φορές την έλευση του city car της Opel αλλά και ένα πλήθος κατασκοπικών λήψεων που επακολούθησαν, το γερμανικό μοντέλο, το Opel Adam, το πρώτο «μοδάτο αστικό μοντέλο», όπως το συστήνει η φίρμα, δίνει το πρώτο επίσημο δείγμα γραφής του.

Αρκεί μια ματιά στη συνολική σχεδίαση των επιφανειών του αποκλειστικά τρίθυρου αμαξώματος και σε λεπτομέρειες όπως η χαμηλά τοποθετημένη κεντρική εισαγωγή αέρα, οι πτυχώσεις στα πλευρικά τμήματα και η γραμμή οροφής, για να δικαιολογήσει κανείς τον ισχυρισμό της Opel για το αποτύπωμα ενός μοντέλου που όταν λανσαριστεί, από τις αρχές της επόμενης χρονιάς, θα βρει απέναντί του προτάσεις όπως το Fiat 500 και το ΜΙΝΙ.

Με διαστάσεις 3,7 μ. μήκος και 1,72 μ. πλάτος που το καθιστούν λίγο μεγαλύτερο από τον Ιταλό αντίπαλο του και περίπου ίδιων διαστάσεων με τον βαυαρικό ανταγωνισμό, το Adam υπόσχεται να προσφέρει άνετη φιλοξενία σε τέσσερις ενηλίκους σε ένα “premium περιβάλλον”, όπως είναι ο ακριβής χαρακτηρισμός της Opel.

Στοχεύοντας σε ένα νεανικό, κυρίως, κοινό η γερμανική φίρμα θα λανσάρει το ADAM σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις, «moods», όπως τις ονομάζει, επιλέγοντας μια trendy, ομοιοκατάληκτη ονομασία (Jam, Glam και Slam) για να δώσει το στίγμα της κάθε έκδοσης, που υπόσχεται αναλόγως πληθωρικά περιθώρια επιλογών προσωποποίησης.

Τρεις θα είναι, αρχικά τουλάχιστον, και οι εκδόσεις κινητήρα του Opel ADAM. Πρόκειται για έναν κινητήρα 1,2 λίτρων με απόδοση 70 ίππους και έναν 1,4 λίτρων σε δύο εκδοχές των 87 και 100 ίππων. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων ενώ, προαιρετικά είναι διαθέσιμη και η τεχνολογία εξοικονόμησης ενέργειες EcoFLEX που περιλαμβάνει start/stop.

auto.in.gr