Ο τίτλος του «Official Automotive Partner» της Manchester United ανήκει πλέον στην Chevrolet. Οι λεπτομέρειες της συνεργασίας μεταξύ της αμερικανικής φίρμας και μίας εκ των δημοφιλέστερων ποδοσφαιρικών ομάδων του πλανήτη ανακοινώθηκαν στην Σαγκάη, με αφορμή το Chevrolet China Cup, το οποίο θα πραγματοποιηθεί τον Ιούλιο.

Η χορηγία της Chevrolet στην Manchester United θα έχει διάρκεια πέντε χρόνια, προβλέποντας την παρουσία του εμβλήματος της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας στους φωτεινούς πίνακες και στους πάγκους γηπέδου, όπως άλλωστε στις καρέκλες και στον «τοίχο» των χορηγών της αίθουσας συνεντεύξεων.

H GM ευελπιστεί να αξιοποιήσει την απήχηση της Manchester United σε παγκόσμιο επίπεδο (οι οπαδοί της υπολογίζονται σε 659 εκατομμύρια) και ειδικότερα σε αναπτυσσόμενες αγορές, όπως η κινεζική.

«Αν οι προθέσεις μας είναι να χτίσουμε την εικόνα μίας παγκόσμιας φίρμας για τη Chevrolet, τότε το ποδόσφαιρο -ως το δημοφιλέστερο σπορ- αποτελεί την ιδανική επιλογή», δήλωσε ο Paul Edwards, επικεφαλής παγκόσμιας εμπορικής πολιτικής της GM.

«Η Manchester United στέκεται πάνω από οποιαδήποτε άλλη ομάδα σε επίπεδο μεγέθους, αξίας και διακρίσεων», πρόσθεσε.

Η επίσημη ανακοίνωση της χορηγίας έρχεται μόλις δύο εβδομάδες μετά την απόφαση της Chevrolet να μην συνεχίσει, εξαιτίας της περιορισμένης απήχησης, τη διαφημιστική της καμπάνια στο Facebook και στο Super Bowl, όπου ένα διαφημιστικό spot 30 δευτερολέπτων κοστίζει 4 εκατ. δολάρια.

Αντιθέτως, η Chevrolet θα διαθέσει μέσα στα επόμενα τρία χρόνια 1,5 εκατ. δολάρια για τη στήριξη του «One World Futbol Project», ενός προγράμματος που υπερασπίζεται την πρόσβαση των νέων στον αθλητισμό, σε περιοχές του πλανήτη που πλήττονται από φυσικές καταστροφές ή κοινωνικές αναταραχές.

auto.in.gr