Σχεδιασμός Έργου/ ενέργειες
Επιλογή Κατασκευαστικής Εταιρίας και Επικοινωνία η οποία πραγματοποιείται σε 2 φάσεις.
1. Επιλογή Κατασκευαστικής Εταιρίας: Αναζήτηση και εύρεση μετά από spec της εταιρείας για να φέρει σε πέρας την ανακατασκευή του κτιρίου σε πολύ συγκεκριμένο χρόνο (1,5 μήνα).
Η εταιρία που ανέλαβε την ανακατασκευή του κτιρίου ήταν η Πολυμηχανική ΕΠΕ.
2. Επικοινωνία: Η επικοινωνία της 2ης ενέργειας πραγματοποιείται σε 2 φάσεις:
Α. Με στόχο η ενέργεια να κερδίσει την προσοχή του κόσμου και συγχρόνως να είναι διαδραστική και να προκαλεί διαρκώς το ενδιαφέρον του κοινού, επιλέχθηκε να ακολουθηθεί επικοινωνιακά μέσω του facebook και του blog ένας μηχανισμός ΖΩΝΤΑΝΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ.
Έτσι, παράλληλα με τις εργασίες που γίνονταν στο κτίριο, ο κόσμος:
•παρακολουθούσε σχεδόν καθημερινά νέα/posts/φωτογραφίες για την πρόοδο των εργασιών και
•ενημερωνόταν με ποιο τρόπο θα μπορούσε να συμμετάσχει εθελοντικά στο έργο
Β. Με εκτενή 360ο επικοινωνία σε TV, Radio, Print, Internet και creative media
3. Εθελοντισμός: Με στόχο την ενεργοποίηση του κοινού και τη συμμετοχή τους στο έργο, η COSMOTE δημιούργησε έναν μηχανισμό συμμετοχής εθελοντών στην ενέργεια.
Οι εθελοντές προήλθαν κυρίως από την:
•Αξιοποίηση βάσης συμμετεχόντων στην ενέργεια «ο κόσμος μας, εσύ», καλώντας όσους έχουν δηλώσει συμμετοχή στην ενέργεια και μοιράζονται το ίδιο όνειρο με την πρωταγωνίστρια μας.
•Ενεργοποίηση του Facebook από το οποίο έγινε ανοιχτή πρόσκληση
•Ευαισθητοποίηση εργαζομένων της COSMOTE
in.gr
- Μπενίτεθ: «Πρέπει να προσεγγίσουμε με τη σωστή νοοτροπία τα παιχνίδια – Να μην κάνουμε ανόητα λάθη»
- Αγρότες: Μπλόκο και στις Μικροθήβες – Παρέκαμψαν τα ΜΑΤ και έκλεισαν την Εθνική Οδό – «Δεν κάνουμε βήμα πίσω»
- Νότια Αφρική: Ένοπλοι σκότωσαν 11 άτομα, ανάμεσά τους και ένα 3χρονο παιδί σε ξενώνα
- Ο Μάικλ Τζόρνταν σε νομική μάχη με τη NASCAR
- Άννα Βίσση: Η αποθεωτική πρεμιέρα για τα 10 χρόνια «Hotel Ερμού»
- Κακοκαιρία Byron: Ξεπέρασε τα 260 χιλιοστά το ύψος της βροχής στη Βλυχάδα Αττικής

