Porsche 918 Spyder Prototype: Η εξέλιξη συνεχίζεται
Αργά αλλά σταθερά βήματα προς τη τη γραμμή παραγωγής πραγματοποιεί το νέο supercar της Porsche, που όπως όλα δείχνουν θα αποτελέσει και την ισχυρότερη πρόταση στην ιστορία της γερμανικής φίρμας.
Η 918 Spyder βρίσκεται ήδη στους δρόμους. Η πρωτότυπη εκδοχή της πανίσχυρης, υβριδικής Porsche περνά, πλέον, στην τελευταία φάση εξέλιξής της, περίπου έναν χρόνο πριν βρεθεί στις γραμμές παραγωγής
Βάσει προγράμματος η 918 Spyder θα περάσει στην παραγωγή τον Σεπτέμβριο του 2013, γεγονός που σημαίνει ότι πριν το τέλος τις ίδιας χρονιάς θα βρίσκεται στις προθήκες της γερμανικής φίρμας.
«Αυτό που θα επιχειρήσουμε με την 918 Spyder είναι ο επαναπροσδιορισμός της ευχαρίστησης, της αποδοτικότητας και των επιδόσεων», δήλωσε με αφορμή τις δοκιμές εξέλιξης του αυτοκινήτου ο Wolfgang Hatz, μέλος του συμβουλίου του τμήματος έρευνας και εξέλιξης της Porsche.
Με το διακριτικό καμουφλάζ να παραπέμπει στις αγωνιστικές Porsche 917 του μακρινού παρελθόντος, η υπό εξέλιξη 918 Spyder συνδυάζει έναν συμβατικό V8 κινητήρα 4,6 λίτρων με δύο ανεξάρτητα ηλεκτρικά μοτέρ, ένα στον μπροστινό και ένα στον πίσω άξονα.
Ο τρόπος με τον οποίο θα συνδυάζονται οι τρεις κινητήρες και το λογισμικό που θα αναλαμβάνει τη διαχείρισή τους, αποτελούν για την Porsche τις μεγαλύτερες προκλήσεις. Σκοπός, σε κάθε περίπτωση, είναι η μεγαλύτερη δυνατή απόδοση με τη μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.
Η 918 Spyder αναμένεται να περάσει στην παραγωγή ως ένα plug-in υβριδικό, το οποίο με τη βοήθεια των δύο ηλεκτροκινητήρων θα ξεπερνά σε ισχύ τους 770 ίππους, χωρίς ωστόσο η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου να ξεπερνά τα 3 λίτρα/100 χλμ.
Αντιστοίχως, η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου θα φτάνει 325 χλμ./ώρα και η διαδικασία της επιτάχυνσης από στάση στα 100 χλμ./ώρα θα ολοκληρώνεται, σύμφωνα με τις προβλέψεις της ίδιας της Porsche, σε μόλις 3 δευτερόλεπτα.
Τις εξεζητημένες προδιαγραφές του γερμανικού υπεραυτοκινήτου συμπληρώνουν το πλαίσιο από συνθετικά υλικά και ανθρακονήματα, το ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, το σύστημα τετραδιεύθυνσης και οι τοποθετημένες, στην κορυφή του πίσω τμήματος, απολήξεις των εξατμίσεων.
auto.in.gr
- Ανακαλείται μη ασφαλές τρόφιμο από τον ΕΦΕΤ
- Τα δεδομένα για τον Ντε Κολό – Το χαμηλό buy out και οι λεπτομέρειες του συμβολαίου του με τη Βιλερμπάν
- Μαρδοχαίος Φριζής: «Εμπρός!» ήταν το σύνθημά του
- Η Netflix εξαγόρασε το μεγαλύτερο τμήμα της Warner για 72 δισ. δολάρια
- Ακίνητα: Οι αλλαγές στον ΕΝΦΙΑ – Ποιοι θα πληρώσουν περισσότερο και ποιοι λιγότερο το 2026
- Stoiximan GBL: Ανακοινώθηκε αλλαγή ώρας για έξι αγώνες
