Με τον καλύτερο τρόπο ο Fernando Alonso έβαλε τη βελτιωμένη Ferrari F2012 ανάμεσα στους πρωταγωνιστές του Ισπανικού Grand Prix. Ο διπλός παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν ταχύτερος στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά της Παρασκευής.

Στη 2η θέση, 4 /10 του δευτερολέπτου πίσω από τον Ισπανό, βρέθηκε ο Sebastian Vettel (Red Bull – Renault) και στην 3η θέση ο Kamui Kobayashi.(Sauber – Ferrari).

Τα πρώτα λεπτά οι οδηγοί ολοκλήρωσαν τον παραδοσιακό installation lap (κάτι σαν γύρος προθέρμανσης και γενικού ελέγχου) και στη συνέχεια οι πιλότοι βγήκαν για δοκιμαστικούς γύρους χωρίς να «κυνηγήσουν» τον απόλυτο χρόνο.

Βλέπετε οι αλλαγές σε πολλά αυτοκίνητα είναι πολλές και οι ομάδες προσπάθησαν να μαζέψουν δεδομένα και να δουν πως λειτουργούν πολλές εφαρμογές. Επίσης στην πίστα του Montmelo η αεροδυναμική έχει μεγάλο ρόλο.

‘Έτσι πολλές ομάδες χρησιμοποίησαν τη χαρακτηριστική πράσινη μπογιά στις αεροτομές για να ελέγξουν τη ροή αέρα σε αυτές.

Επίσης στη McLaren – Mercedes δοκίμασαν το νέο εμπρός ρύγχος της MP4-27 στο μονοθέσιο του Jenson Button.

Οι πρώτοι χρονομετρημένοι γύροι έγιναν μετά από 20 λεπτά. Οι πρώτοι που το έκαναν αυτό ήταν ο Charles Pic και ο Timo Glock της Marussia – Cosworth.

Μόλις συμπληρώθηκε μία ώρα δοκιμών ο Sebastian Vettel Red Bull – Renault ήταν στην πρώτη θέση της κατάταξης χωρίς να πιέσει για να πετύχει τον ταχύτερο γύρο.

Να σημειώσουμε, πως στο μεγαλύτερο μέρος της περιόδου οι ομάδες αξιολογούσαν τα ελαστικά της Pirelli. Στο πρώτο σκέλος δοκιμών χρησιμοποίησαν τη σκληρή γόμα.

Το τελευταίο 20λεπτο της περιόδου ξεκίνησε με τον F. Alonso να κατεβάζει συνεχώς τον ταχύτερο χρόνο με την αναβαθμισμένη F2012.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

1ος. Fernando Alonso (Ferrari) 1: 24,430” (20)

2ος. Sebastian Vettel (Red Bull – Renault) + 0,378” (18)

3ος. Kamui Kobayashi (Sauber – Ferrari) + 0,482”(28)

4ος.Jenson Button (McLaren – Mercedes) + 0,566” (24)

5ος. Valtteri Bottas (Williams – Renault) + 0,690” (24)

6ος. Michael Schumacher (Mercedes GP AMG) + 0,757” (15)

7ος . Romain Grosjean (Lotus – Renault) + 0,787” (16)

8ος. Lewis Hamilton (McLaren – Mercedes) + 0,822” (20)

9ος. Kimi Raikkonen (Lotus – Renault) + 0,855” (29)

10ος. Nico Hulkenberg (Force India – Mercedes) + 0,909” (24)

auto.in.gr