Audi A6 L e-tron: ΧLεκτρισμός
Η Audi αποκαλύπτει μια πρωτότυπη plug-in hybrid και με αυξημένου μήκους μεταξόνιο, εκδοχή του Α6, προετοιμάζοντας το –κινεζικό- έδαφος για την έλευση του δημοφιλέστατου στην τοπική αγορά “XL” Α6.
Από την εκθεσιακή παρουσία της Audi στο Πεκίνο δεν θα μπορούσε να λείπει μια έκδοση του πλέον δημοφιλούς της μοντέλου στην τοπική αγορά, του A6.
Πρόκειται για μια plug-in hybrid εκδοχή του με μεταξόνιο 3,01 μ. η οποία και προμηνύει την επίσης ιδιαιτέρως δημοφιλή στην κινεζική αγορά LWB έκδοση του γερμανικού μοντέλου.
Η σχεδίαση του διαφοροποιείται στα σημεία από την μέχρι σήμερα γνωστή έκδοση του Α6 sedan ενσωματώνοντας στοιχεία που παραπέμπουν στην αισθητική των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων της Audi με τα διακριτικά e-tron όπως π.χ. το μοτίβο στις ζάντες αλουμινίου.
Παρά τα ομώνυμα διακριτικά, το πρωτότυπο Audi A6 L e-tron δεν ανήκει στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτροκίνητων καθώς πίσω από τις ευμεγέθεις διαστάσεις του (5,02 μ. μήκος 1,87 μ. πλάτος και 1,46 ύψος) κρύβει ένα υβριδικό σύνολο.
Αυτό συνδυάζει τη λειτουργία ενός βενζινοκινητήρα TFSI χωρητικότητας 2,0 λίτρων απόδοσης 211 ίππων με ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 95 ίππων που, με τη σειρά του, τροφοδοτείται από υδρόψυκτες μπαταρίες ιόντων λιθίου οι οποίες τοποθετούνται στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου.
Οι συστοιχίες ιόντων λιθίου εξασφαλίζουν στο ευμέγεθες Α6 ηλεκτρική αυτονομία 80 χλμ. με την προϋπόθεση ότι η ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 60 χλμ./ώρα.
auto.in.gr
- Ουκρανία: Η όποια «αληθινή πρόοδος» για την αποκατάσταση της ειρήνης εξαρτάται από τη Ρωσία, λένε οι ΗΠΑ
- Στα «Νέα Σαββατοκύριακο»: Τρεις προ(σ)κλήσεις
- Μπενφίκα – Σπόρτινγκ 1-1: Χωρίς νικητή το ντέρμπι της Λισαβόνας
- ΗΠΑ: Η κυβέρνηση Τραμπ θα επεκτείνει την ταξιδιωτική απαγόρευση για πολίτες πάνω από 30 χωρών
- Μάιντς – Γκλάντμπαχ 0-1: Ο Ντα Κόστα καταδίκασε την ομάδα του
- Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Σάββατο 06.12.2025]

