Διαφημιστική καμπάνια στη Γερμανία για την ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού
Εντείνονται οι προσπάθειες για την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος από τη Γερμανία προς την Ελλάδα, που φέτος εμφανίζει μεγάλη κάμψη. Οι έξι μεγαλύτεροι τουριστικοί όμιλοι της Γερμανίας άρχισαν μια διαφημιστική καμπάνια, με κεντρικό μήνυμα: «Για τους πραγματικούς φίλους μετράει μόνο η εμπιστοσύνη».
Εντείνονται οι προσπάθειες για την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος από τη Γερμανία προς την Ελλάδα, που φέτος εμφανίζει μεγάλη κάμψη. Οι έξι μεγαλύτεροι τουριστικοί όμιλοι της Γερμανίας άρχισαν μια διαφημιστική καμπάνια, με κεντρικό μήνυμα: «Για τους πραγματικούς φίλους μετράει μόνο η εμπιστοσύνη».
Σύμφωνα με την εφημερίδα Τα Νέα, το διαφημιστικό τρικ είναι τα μεγάλα ελληνικά γράμματα. Όταν τα βλέπει ο αναγνώστης ενός γερμανικού περιοδικού, ξαφνιάζεται και ξυπνά το ενδιαφέρον του να ψάξει περί τίνος ακριβώς πρόκειται. Και με μικρότερα γερμανικά γράμματα, παίρνει το μήνυμα ότι «για τους πραγματικούς φίλους μετράει μόνο η εμπιστοσύνη».
Το μήνυμα αυτό στέλνουν οι έξι μεγαλύτεροι τουριστικοί όμιλοι της Γερμανίας TUI, Thomas Cook, ITS, Jahn Reisen, 1-2 Fly, Neckermann Reisen που αναφέρονται στο κάτω μέρος της ολοσέλιδης διαφήμισης.
Η καμπάνια στοχεύει αρχικά στη διαφήμιση της Ελλάδας στους παράγοντες της τουριστικής βιομηχανίας, γιαυτό και δημοσιεύεται σε περιοδικά που απευθύνονται σε ιδιοκτήτες και υπαλλήλους ταξιδιωτικών γραφείων.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Με σεβασμό στην ιστορία: Οι Αποθήκες 1 και 3 του λιμανιού Αλεξανδρούπολης απέκτησαν ονοματεπώνυμο
- Ρεάλ Μαδρίτης: Ο «πονοκέφαλος» του Τσάμπι Αλόνσο – Έχει… ξεμείνει από αμυντικούς ενόψει Αλαβές (pic)
- Πετρέλαιο θέρμανσης: «Τσίμπησε» η τιμή του – Οι 10 ακριβότεροι νομοί [πίνακας]
- Κέιτ Γουίνσλετ: «Φρίκη» τα φάρμακα αδυνατίσματος, οργή για Botox και fillers – «Γαμ@@@νο χάος. Ξέρουν τι βάζουν μέσα τους;»
- Φως στο Τούνελ: Στην κορυφή της τηλεθέασης
- Ο Ολυμπιακός στην «Αστάνα Αρένα» – Οι δοκιμές στο χορτάρι και το γκολ του Μεντιλίμπαρ (vids)

