Ο J.M. Latvala ήταν πολύ προσεκτικός στο πρώτο πέρασμα των Ειδικών Διαδρομών. Όμως δεν απέφυγε κάποια μικρά λάθη τα οποία τον άφησαν μακριά από την πρώτη θέση.

Στο απογευματινό loop των ίδιων διαδρομών ο οδηγός της Ford πίεσε περισσότερο και πέρασε μπροστά . Στο τέλος της ημέρας βρέθηκε στην πρώτη θέση με διαφορά 17,2’’ από τον Mikko Hirvonen και 20’’ μπροστά από τον συναθλητή του Petter Solberg, έχοντας κερδίσει μόλις μια ειδική διαδρομή.

Ο Mikko Hirvonen έπαιξε καλύτερα το παιχνίδι της στρατηγικής. Κράτησε σταθερό ρυθμό και κατάφερε να πλασαριστεί ανάμεσα στους πρώτους. Μάλιστα κέρδισε 3 Ειδικές διαδρομές (και στα δύο περάσματα). Ο οδηγός της Citroen θα μπορούσε να είναι πρώτος αν δεν αντιμετώπιζε πρόβλημα με τα λάστιχά του. Έχασε αρκετό χρόνο και επέτρεψε στον Latvala να φτιάξει τη διαφορά των 17”.

Με ελπίδες για νίκη ξεκίνησε το Ράλλυ Σουηδίας ο Petter Solberg. Ένα λάθος όμως στο τέλος του πρώτου loop του στοίχισε πολύ χρόνο και τον “έριξε” πίσω στις θέσεις τις γενικής κατάταξης. Ο P.Solberg ωστόσο δεν το έβαλε κάτω και στο δεύτερο loop των Ε.Διαδρομών κατάφερε να κερδίσει το χαμένο έδαφος και να ανέβει στην 3η θέση της γενικής κατάταξης, μπροστά από τον Mads Ostberg.

Η πρώτη ημέρα του αγώνα ήταν κακή για τον Sebastien Loeb (Red Bull Total Citroen DS3). Ο Γάλλος δέχτηκε ποινή 10” πριν την έναρξη της πρώτης ειδικής διαδρομής όταν άργησε να φύγει από το Service Park.

Η ομάδα του προσπάθησε να κάνει μια αλλαγή της τελευταίας στιγμής στο DS3 με αποτέλεσμα να τον καθυστερήσουν και να δεχτεί ποινή.

Αυτό ωστόσο δεν επηρέασε τον Αλσατό ο οποίος πίεσε και κατάφερε να γράψει μερικούς πολύ γρήγορους χρόνους. Στο τέλος του πρώτου περάσματος είχε καταφέρει να μειώσει τη διαφορά, ενώ με την έναρξη του δεύτερου loop είχε ανέβει στην 3η θέση.

Το λάθος όμως δεν άργησε να έρθει για τον Loeb ο οποίος είχε μια έξοδο και βρέθηκε εγκλωβισμένος στο χιονισμένο ανάχωμα στην άκρη του δρόμου. Με τη βοήθεια των θεατών μπήκε στην ειδική διαδρομή, αλλά είχε χάσει ήδη σχεδόν 2 λεπτά. Στο τέλος της ημέρας ο Loeb βρέθηκε στην 7η θέση της γενικής κατάταξης.

Άτυχος στάθηκε ο Dani Sordo με το εργοστασιακό Mini. Ο Ισπανός, παρά την άσχημη θέση εκκίνησής του την Παρασκευή, ήταν πάντα ανάμεσα στους ταχύτερους και κράταγε την 4η θέση σταθερά.

Στην 8η Ειδική Διαδρομή όμως αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα του αυτοκινήτου και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα. Ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί αν ο Sordo θα συνεχίσει το Σάββατο (με το καθεστώς superally) ή θα εγκαταλείψει οριστικά.

Τα πληρώματα το βράδυ έχουν και την 10η Ειδική Διαδρομή (η υπερειδική Karlstad) η οποία δεν αναμένεται να φέρει σημαντικές αλλαγές στα αποτελέσματα.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (ως την 9η Ειδική Διαδρομή
)

1ος.Jari Matti Latvala (Castrol Ford Fiesta WRC) 1.22:16,8”

2ος.Mikko Hirvonen (Red Bull Total Citroen DS3) + 17,2”

3ος.Petter Solberg (Castrol Ford Fiesta WRC) + 20,0”

4ος.Mads Ostberg (Adapta Ford Fiesta WRC) + 31,6”

5ος.Evgeny Novikov (M-Sport Ford Fiesta WRC) + 1:11,5”

6ος.Henning Solberg (Go Fast Ford Fiesta WRC) + 1: 46,8”

7ος.Sebastien Loeb (Red Bull Total Citroen DS3) + 2: 09,7”

auto.in.gr