Χειμερινές δοκιμές-1η ημέρα: Η επιστροφή του K.Raikkonen
Ο Kimi Raikkonen με την Lotus δίνει ρυθμό στις πρώτες δοκιμές της F1 στην πίστα της Jerez.
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2007 επέστρεψε δυναμικά στην δράση. Ο Kimi Raikkonen, οδηγώντας τη Lotus E20 σημείωσε τον ταχύτερο γύρο στις πρώτες (μάλλον συντηρητικές από άποψη επιδόσεων) δοκιμές των ομάδων της F1 στην πίστα της Jerez στην Ισπανία.
Ο Φινλανδός προσαρμόστηκε γρήγορα και έδειξε πως δεν έχει χάσει την ταχύτητά του, κάνοντας 4 σετ γρήγορων γύρων. Έμεινε μάλιστα στην πρώτη θέση από την αρχή ως το τέλος της ημέρας. Ο ταχύτερος γύρος του ήταν 1:19,670”, τον οποίο πέτυχε στο 3ο set με τα medium ελαστικά της Pirelli. Σημειώνουμε πως αυτή η επίδοση ήταν ταχύτερη από εκείνες των αντίστοιχων δοκιμών του 2011.
Η Lotus επιβεβαίωσε πως στο πρόγραμμά της προτεραιότητα είχε η προσαρμογή του K.Raikkonen, ακολουθούσε το «στρώσιμο» του μονοθεσίου και τελευταία η αξιολόγηση των ελαστικών. Ως τη μία το μεσημέρι ο «Iceman» είχε συμπληρώσει 50 γύρους.
Ο Paul di Resta ήταν ο 2ος ταχύτερος της ημέρας με την Force India. Ο Σκωτσέζος στο μεγαλύτερο διάστημα των δοκιμών αξιολογούσε εξαρτήματα στην “VJM05” και από το απόγευμα και μετά προσπάθησε να κάνει κάποια set γρήγορων γύρων. Χαρακτηριστικός ήταν ο μεγάλος πυλώνας στο roll-bar της VJM05, που μετέδιδε συνεχώς δεδομένα στο pit box της ομάδας.
Τρίτος ταχύτερος ήταν ο Nico Rosberg με την ελαφρά τροποποιημένη (στις εξατμίσεις και την αεροδυναμική) Mercedes W02. O N.Rosberg δούλεψε περισσότερο για την Pirelli δοκιμάζοντας τα ελαστικά του 2012. Μετά την ολιγόλεπτη μεσημεριανή διακοπή ο Γερμανός πίεσε και “έγραψε” το 1:20,219” με τη μαλακή γόμα της Pirelli.
Η Scuderia Toro Rosso με τον Daniel Ricciardo ανέβηκε στην 4η θέση μετά από 40 γύρους χωρίς προβλήματα. Η «αδελφή» ομάδα και πρωταθλήτρια Red Bull με την RB8 και τον Mark Webber, έκαναν μόλις 8 γύρους αλλά κατάφεραν να γράψουν τον 5ο χρόνο.
Ένα μικρό πρόβλημα καθυστέρησε τον Kamui Kobayashi με την Sauber C31. Ο Γιαπωνέζος ήταν ο 6ος της κατάταξης. Σε κάποια στιγμή των γύρων του έχασε ένα κομμάτι του πίσω αεραγωγού των φρένων και προκάλεσε την εμφάνιση της κίτρινης σημαίας στην τελευταία περίοδο των δοκιμών.
Η McLaren (με τον Jenson Button) και η Ferrari (με τον Felipe Massa) ήταν στην 7η και 8η θέση αντίστοιχα δοκιμάζοντας εξαρτήματα για το κιβώτιο ταχυτήτων και φορτία βενζίνης για τη φθορά των ελαστικών.
Την δεκάδα έκλεισαν οι Heikki Kovalainen (Caterham) και Pastor Maldonado (Williams – Renault).
Τους περισσότερους γύρους στην πίστα έκανε ο Kamui Kobayashi (106) και τους λιγότερους ο Pastor Maldonado (25).
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Michael Schumacher πραγματοποίησε 41 γύρους με το μονοθέσιο και τα ελαστικά του 2011, σημειώνοντας μάλιστα τον έκτο καλύτερο χρόνο, για να… ξεμουδιάσει.
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
1ος. Kimi Raikkonen (Lotus-Renault) 1: 19,670” ( 73 γύροι)
2ος. Paul di Resta (Force India-Mercedes) + 0,102” (101)
3ος. Nico Rosberg (Mercedes GP AMG) + 0,549” (56)
4ος. Mark Webber (Red Bull – Renault) + 0,826” (53)
5ος. Daniel Ricciardo (Toro Rosso – Ferrari) + 1,024” (57)
6ος. Michael Schumacher (Mercedes GP AMG) + 1,124” (41)
7ος. Kamui Kobayashi (Sauber – Ferrari) + 1,683” (106)
8ος. Jenson Button (McLaren – Mercedes) + 1,860 (60)
9ος. Felipe Massa (Ferrari) + 3,145 (69)
10ος. Heikki Kovalainen (Caterham – Renault) + 3,508” (28)
11ος. Pastor Maldonado (Williams – Renault) + 3,701 (25)
auto.in.gr
- Χριστούγεννα: Πότε ξεκινά το εορταστικό ωράριο – Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα
- Στη Μητρόπολη Θεσσαλονίκης και τον Άγιο Δημήτριο η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ – Συνάντηση με τον μητροπολίτη Φιλόθεο
- Ο Γκουαρντιόλα αποθέωσε τον Μαρέσκα: «Από τους κορυφαίους προπονητές στον κόσμο»
- Η νέα γενιά οδηγεί τις πωλήσεις – Πώς βοηθάει το ΑΙ τις επιχειρήσεις
- Ο Μάικλ Λάντον ήταν ένας πολύ αστείος τύπος, αλλά είχε «απαίσια παιδική ηλικία»
- Νέο μπλακ άουτ σε social media – Τι συνέβη με την Cloudflare
