Νέος πετρελαιοκινητήρας BiΤurbo 2,0 λίτρων για το Opel Insignia
Η γερμανική φίρμα συστήνει το μηχανικό σύνολο που από τις αρχές του 2012 θα τεθεί επικεφαλής της γκάμας πετρελαίου του Insignia.
Με το νέο 2.0 CDTI BiTurbo μηχανικό σύνολο θα διατίθεται από τις αρχές του 2012 το Opel Insignia. Όπως υποδηλώνούν και τα διακριτικά BiTurbo πρόκειται για ένα διπλά υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ 1.956 κ.εκ. το οποίο θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας των πετρελαιοκινητήρων αποδίδοντας 195 ίππους και 400 Nm ροπής.
Με το νέο κινητήρα που θα είναι διαθέσιμος σε όλες τις εκδόσεις αμαξώματος του γερμανικού μοντέλου, το Insignia επιταχύνει από 0-100 χλμ. σε 8,7 δευτερόλεπτα και φτάνει την τελική ταχύτητα των 230 χλμ/ώρα.
Από πλευράς κατανάλωσης και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα η μέση κατανάλωση του νέου μοτέρ ξεκινά από την τιμή των 4,9 λίτρων/100 χλμ. μέγεθος που αντιστοιχεί σε εκπομπές CO2 129 γρ./χλμ.
Παράλληλα με το νέο κινητήρα, η Opel ανακοίνωσε ότι πλέον, οι τετρακίνητες εκδόσεις του Insignia θα διαθέτουν ως standard το πακέτο εξοπλισμού SuperSports το οποίο μέχρι πρότινος αποτελούσε μέρος του βασικού εξοπλισμού μόνο της OPC έκδοσης και το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει το ενεργό πλαίσιο Flex FlexRide με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα ανάρτησης και υψηλών επιδόσεων φρένα Brembo.
auto.in.gr
- «Συμφωνία Γκρέμιο και Τετέ – Αποφασίζει ο Παναθηναϊκός»
- Γάζα: Ανασύρθηκαν 25 πτώματα, ανάμεσά τους και μιας Παλαιστίνιας δημοσιογράφου – Ερειπωμένες οι πόλεις
- Άρης Μουγκοπέτρος: Παραιτείται ο δικηγόρος του – Αναλαμβάνει την εν διαστάσει σύζυγό του
- Η Γέννηση του Ιησού δεν μοιάζει με χριστουγεννιάτικη κάρτα – Είναι μια ιστορία σφαγών, φόβου και προσφυγιάς
- Η συνεργασία μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου στο επίκεντρο της επικοινωνίας Γεραπετρίτη – Αμπντελάτι
- Το χιουμοριστικό challenge των Μουζακίτη και Μπότη: Ο εξυπνότερος, ο ομορφότερος και ο πιο… υπναράς


