Νέος πετρελαιοκινητήρας BiΤurbo 2,0 λίτρων για το Opel Insignia
Η γερμανική φίρμα συστήνει το μηχανικό σύνολο που από τις αρχές του 2012 θα τεθεί επικεφαλής της γκάμας πετρελαίου του Insignia.
Με το νέο 2.0 CDTI BiTurbo μηχανικό σύνολο θα διατίθεται από τις αρχές του 2012 το Opel Insignia. Όπως υποδηλώνούν και τα διακριτικά BiTurbo πρόκειται για ένα διπλά υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ 1.956 κ.εκ. το οποίο θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας των πετρελαιοκινητήρων αποδίδοντας 195 ίππους και 400 Nm ροπής.
Με το νέο κινητήρα που θα είναι διαθέσιμος σε όλες τις εκδόσεις αμαξώματος του γερμανικού μοντέλου, το Insignia επιταχύνει από 0-100 χλμ. σε 8,7 δευτερόλεπτα και φτάνει την τελική ταχύτητα των 230 χλμ/ώρα.
Από πλευράς κατανάλωσης και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα η μέση κατανάλωση του νέου μοτέρ ξεκινά από την τιμή των 4,9 λίτρων/100 χλμ. μέγεθος που αντιστοιχεί σε εκπομπές CO2 129 γρ./χλμ.
Παράλληλα με το νέο κινητήρα, η Opel ανακοίνωσε ότι πλέον, οι τετρακίνητες εκδόσεις του Insignia θα διαθέτουν ως standard το πακέτο εξοπλισμού SuperSports το οποίο μέχρι πρότινος αποτελούσε μέρος του βασικού εξοπλισμού μόνο της OPC έκδοσης και το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει το ενεργό πλαίσιο Flex FlexRide με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα ανάρτησης και υψηλών επιδόσεων φρένα Brembo.
auto.in.gr
- Θεσσαλονίκη: Σκηνές πανικού μετά την επίθεση με χημικά σε αγρότες στα «Πράσινα Φανάρια» – Δείτε βίντεο
- «Σε οικονομική ασφυξία οι δήμοι» – 24ωρη απεργία προκήρυξε η ΠΟΕ-ΟΤΑ
- Ανακαλείται μη ασφαλές τρόφιμο από τον ΕΦΕΤ
- Τα δεδομένα για τον Ντε Κολό – Το χαμηλό buy out και οι λεπτομέρειες του συμβολαίου του με τη Βιλερμπάν
- Μαρδοχαίος Φριζής: «Εμπρός!» ήταν το σύνθημά του
- Η Netflix εξαγόρασε το μεγαλύτερο τμήμα της Warner για 72 δισ. δολάρια
