MotoGP, Δοκιμές Valencia, 2η μέρα: Ο πρώτος λόγος στη Honda
Οι Dani Pedrosa και Casey Stoner μιλούν για την πρόοδο της ιαπωνικής ομάδας στις δοκιμές της Valencia, μετά την απόλυτη κυριαρχία τους και τις δύο μέρες με τη νέα RC213V των 1.000 κ.εκ. Ντεμπούτο με 55 γύρους του Alvaro Bautista, με τη μοτοσικλέτα 800 κ.εκ. της Gresini Honda.
Η Honda άνοιξε τη νέα εποχή των 1.000 κ.εκ. του MotoGP όπως έκλεισε εκείνη των 800 κ.εκ., καθώς ο Dani Pedrosa με τη νέα RC213V κυριάρχησε απόλυτα και στη δεύτερη και τελευταία ημέρα των δοκιμών της Valencia με τις μοτοσικλέτες του 2012.
Ο Ισπανός ήταν ενάμισι δέκατο ταχύτερος του ομολόγου του στη Honda, Casey Stoner. Ο πρωταθλητής αφιερώθηκε σε δοκιμές εξέλιξης των νέων ελαστικών της Bridgestone και στην προσπάθεια περιορισμού της υπέρμετρης φθοράς που προκαλεί η αύξηση της ισχύος από τους μεγαλύτερους κινητήρες.
Ο Dani Pedrosa τόνισε: «Ήταν ακόμα μια καλή μέρα για εμάς. Βασικά δουλεύαμε στη χαρτογράφηση του κινητήρα για να ελέγχουμε καλύτερα την ισχύ, καθώς και στην πίσω ανάρτηση. Οι αλλαγές που κάναμε από τις δοκιμές του Brno μέχρι σήμερα είναι θετικές και τελειώσαμε τη χρονιά με θετική διάθεση.
Στις επόμενες δοκιμές της Sepang θα είναι ενδιαφέρον να δουλέψουμε με τα νέα σκληρότερα ελαστικά και σε πολύ υψηλότερες θερμοκρασίες της ασφάλτου. Φεύγω από τη Valencia με καλή διάθεση, πιο πολύ για τις βελτιώσεις που κάναμε παρά για τους χρόνους μας, που δεν έχουν σημασία για μένα στις χειμερινές δοκιμές».
Ο Casey Stoner συμπλήρωσε: «Όλα πήγαν αρκετά καλά. Την πρώτη μέρα συγκρίναμε τη μοτοσικλέτα με εκείνη που δοκιμάσαμε νωρίτερα φέτος. Κάναμε ορισμένες βελτιώσεις, ειδικά στον τρόπο λειτουργίας της μοτοσικλέτας με τα νέα ελαστικά.
Η συμπεριφορά του μπροστινού ελαστικού μας προβληματίζει κι αυτό είναι κάτι που προσπαθούμε να βελτιώσουμε με τη νέα μοτοσικλέτα. Τα καταφέραμε λίγο, αλλά χρειάζεται περισσότερο. Ένα ανάλογο πρόβλημα του πίσω τροχού και της αίσθησης που δίνει στην είσοδο της στροφής διατηρήθηκε και από τη μοτοσικλέτα των 800 κ.εκ. και πρέπει επίσης να το επιλύσουμε την RC213V.
Πιστεύουμε ότι ξέρουμε ποια κατεύθυνση πρέπει να ακολουθήσουμε. Ήταν θετικές οι δοκιμές και ήταν το τέλος μιας μεγάλης χρονιάς! Θα ξεκουραστώ λίγο στο σπίτι μου τον επόμενο καιρό, με την οικογένεια και τους φίλους μου, περιμένοντας και την άφιξη του παιδιού μας το Φεβρουάριο. Θα γυρίσω στη Sepang ανανεωμένος και έτοιμος για το 2012″.
Πίσω στις δοκιμές της Valencia, ο τρίτος τη τάξει οδηγός της Honda (μετά την απώλεια του Marco Simoncelli και τη μετακίνηση του Andrea Dovizioso στην Tech3 Yamaha), o Alvaro Bautista, έκανε το ντεμπούτο του με τη Gresini Honda.
Ο Ισπανός συμπλήρωσε 55 γύρους με τη Honda RC212V των 800 κ.εκ. για να αποκτήσει εμπειρία με τις προδιαγραφές της ισπανικής μοτοσικλέτας αλλά και με τους νέους τύπους ελαστικών. Ο A. Bautista θα οδηγήσει τη νέα RC213V των 1.000 κ.εκ. στις επόμενες δοκιμές του MotoGP (31 Ιανουαρίου – 2 Φεβρουαρίου), στη Sepang της Μαλαισίας.
MOTOGP 2012
ΔΟΚΙΜΕΣ VALENCIA
ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ
1. Pedrosa (Honda) 1:31.807
2. Stoner (Honda) 1:31.968 +0.161
3. Spies (Yamaha) 1:32.338 +0.531
4. Crutchlow (Tech3 Yamaha) 1:32.550 +0.743
5. Dovizioso (Tech3 Yamaha) 1:33.256 +1.449
6. Rossi (Ducati) 1:33.332 +1.525
7. Abraham (Cardion Ducati) 1:33.433 +1.626
8. Barbera (Pramac Ducati) 1:33.648 +1.841
9. Bautista (Gresini Honda) 1:33.814 +2.007
10. Bradl (LCR Honda) 1:34.142 +2.335
11. Akiyoshi (Honda) 1:34.546 +2.739
12. Battaini (Ducati) 1:34.840 +3.033
13. Morales (Laglisse Suter-BMW) 1:35.911 +4.104
14. Silva (BQR Inmotec) 1:36.695 +4.888
15. Hernandez (BQR FTR) 1:37.279 +5.472
16. Sandi (Grillini Gapam) 1:38.680 +6.873
auto.in.gr
- Η Ιαπωνία προς μια νέα πυρηνική εποχή
- Αθλέτικ Μπιλμπάο – Ατλέτικο Μαδρίτης 1-0: Σπουδαία νίκη για τους Βάσκους του Βαλβέρδε
- Η πλούσια Αρκτική μήλον της έριδος για ΗΠΑ, Κίνα και Ρωσία
- Τραγωδία στη Γαλλία: Τέσσερις νεαροί Πορτογάλοι σκοτώθηκαν σε τροχαίο κοντά στα σύνορα με την Ελβετία
- Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Κυριακή 07.12.2025]
- Ίντερ Μαϊάμι – Βανκούβερ Γουάιτκαπς 3-1: Πρωταθλητής MLS ο Λιονέλ Μέσι (pic)

