Ο Sebastien Ogier ανέβηκε στην κορυφή του Ράλι Γαλλίας μετά το 2ο σκέλος του 11ου αγώνα του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι κάνοντας την αντεπίθεσή του απέναντι στον Dani Sordo της MINI το δεύτερο απόγευμα στην Αλσατία. Ο Petter Solberg, στο μεταξύ, έχασε τις ελπίδες του για νίκη εξαιτίας ενός κλαταρίσματος.

Μετά την εγκατάλειψη του Sebastien Loeb την πρώτη ημέρα, οι τέσσερις πρωινές Ειδικές Διαδρομές της δεύτερης ημέρας ήταν άκρως συναρπαστικές. Στην πρώτη ο D. Sordo διατήρησε την πρωτοπορία στη γενική και έπειτα στην κορυφή εναλλάχθηκαν οι P. Solberg και S. Ogier.

Ωστόσο, κερδίζοντας την τελευταία ειδική πριν το μεσημβρινό Service Park ο Ισπανός της MINI επέστρεψε στην κορυφή – ενώ λίγο νωρίτερα το κλατάρισμα του P. Solberg του κόστισε περίπου 40 δευτερόλεπτα, αφήνοντας τον Νορβηγό στην 3η θέση χωρίς να απειλεί ή να απειλείται.

Όλα αυτά όμως άλλαξαν το απόγευμα, καθώς με σειρά από διαδοχικές νίκες στις πέντε Ειδικές ο Sebastien Ogier ανέβηκε στην κορυφή και μέχρι το τέλος της ημέρας κατάφερε να αυξήσει τη διαφορά του στα 9,5 δευτερόλεπτα από τον Dani Sordo.

Στο μεταξύ, ο Jari Matti Latvala κατάφερε να περάσει τον Kris Meeke στη μάχη της 4ης θέσης – αλλά αυτό αποδείχθηκε ότι δεν είχε ιδιαίτερη σημασία, διότι στην 13η Ειδική ο Άγγλος εγκατέλειψε βγαίνοντας από το δρόμο (χωρίς σοβαρές συνέπειες) με το MINI John Cooper Works WRC.

Όσο για τον Mikko Hirvonen, αποφάσισε να ακολουθήσει συντηρητικό ρυθμό καθώς ο διευθυντής της Ford WRT, Malcolm Wilson, είπε δημοσίως ότι μέχρι το τέλος του αγώνα ο J.M. Latvala θα παραχωρήσει την 4η θέση στον συμπατριώτη του ώστε να αυξήσει τη βαθμολογική του συγκομιδή.

Με την 4η θέση ο M. Hirvonen θα φτάσει στους 3 βαθμούς τον S. Loeb και θα έχει την ευκαιρία να ισοβαθμίσει με τον Γάλλο αν καταφέρει να κερδίσει την τελευταία Power Stage. Αν, πάλι, ο S. Ogier κερδίσει την Power Stage -και φυσικά τον αγώνα- τότε θα φτάσει και αυτός σε απόσταση μόλις ενός βαθμού από τον συμπατριώτη του.

Το τελευταίο σκέλος του αγώνα, της Κυριακής (02/10), περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές, περίπου 40 αγωνιστικών χιλιομέτρων. Ο Dani Sordo είπε ότι θα εξακολουθήσει να πιέζει για τη νίκη διότι δεν έχει τίποτα να χάσει, ενώ ο ιδιοκτήτης της Prodrive David Richards δήλωσε πως ο S. Ogier ρισκάροντας μια έξοδο έχει να χάσει πολλούς βαθμούς για τη Citroen στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

WRC – ΡΑΛΙ ΓΑΛΛΙΑΣ 2011
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
(Μετά τη 2η ημέρα)

1. Ogier (Citroen) 2:42:24.3
2. Sordo (MINI) +9.5
3. P. Solberg (Solberg Citroen) +51.9
4. Latvala (Ford) +1:36.4
5. Hirvonen (Ford) +3:11.0
6. Kuipers (FERM Ford) +5:59.3
7. Araujo (Italia MINI) +6:08.8
8. Solberg (Stobart Ford) +6:25.6
9. Ostberg (Stobart Ford) +7:16.4
10. Campana (France MINI) +7:44.2

auto.in.gr