Πέντε χρόνια μετά την αντικατάσταση του Peugeot 206 από το 207, η γαλλική φίρμα εξελίσσει την διάδοχη κατάσταση η οποία φαίνεται ότι δεν διαφέρει από το παρελθόν μόνο κατά ένα ψηφίο.

Το 208 αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά στις αρχές του 2012, θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις αμαξώματος και υιοθετεί ορισμένες από τις σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες που είδαμε πρόσφατα στο οικογενειακό 508.

Οι φωτογραφίες που βλέπετε προέρχονται από τις δοκιμές εξέλιξης της τρίθυρης έκδοσης -υπάρχουν επίσης η πεντάθυρη hatchback, η Station Wagon και η Convertible με μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή- ενώ οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το 208 θα είναι το πρώτο γαλλικό supermini αλλά και το πρώτο μοντέλο της φίρμας με τόσο μεγάλη γκάμα κινητήρων.

Πέρα από τα τετρακύλινδρα μηχανικά σύνολα βενζίνης της BMW που χρησιμοποιεί ο γαλλικός όμιλος PSA (Peugeot – Citroen) σε διάφορα μοντέλα του, το 208 θα κινείται από μια γκάμα diesel μοτέρ και για πρώτη φορά από ένα τρικύλινδρο κινητήρα σε δύο εκδόσεις -ατμοσφαιρική και turbo.

Παράλληλα, η γαλλική φίρμα μελετά την τοποθέτηση συστήματος Auto Start-Stop -για την απενεργοποίηση του κινητήρα- στον βασικό εξοπλισμό του 208.

AUTOMEDIA